payudara yang menggoda

CALIFORNIA — Diprotes para orang tua karena gaun berbelahan dada rendah di video klip Hot N Cold bersama Elmo ‘Sesame Street’, Katy Perry cuek saja.

Bahkan nenanggapi protes orangtua itu,Katty kembali mengenakan kaos bergambar Elmo, yang juga berbelahan dada tak kalah rendah, muncul dalam acara Saturday Night Live.

Pelantun Teenage Dream ini berpakaian ketat dan memakai rok kotak kotak. Katy berperan sebagai seorang pustakawan bernama Maureen Dichico. Dia membuat sedikit keributan karena payudaranya.

Parodi ini memperlihatkan saat Amy Phoeler, yang diperankan Katy Perry memperagakan aktingnya di segmen akhir Sesame Street.

“Hari ini kita belajar angka 38 dan huruf DD,” paparnya, dalam film itu. Namun angka dan huruf yang dimaksud adalah ukuran payudara wanita.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s