Gadis pisau cukur yang mudah dilipat

Hanya selepas beberapa bulan berkahwin, perempuan terbabit akan menghilangkan diri selepas mengikis duit suaminya dan sepanjang beberapa tahun lalu, ‘wanita pisau cukur’ itu sudah berkahwin dengan enam lelaki dan melarikan wang lebih RM500,000.

Sumber polis berkata, penipuan wanita itu terbongkar apabila suami terbarunya mengesan kegiatannya dan membawa isterinya ke Balai Polis Cheras di sini, untuk ditahan pada 6 Ogos lalu. “Mangsa terbarunya dikenali sebagai Chung, 30-an, memberitahu polis dia mengenali wanita itu melalui laman facebook di Internet pada April lalu. “Hasil perkenalan singkat itu, wanita terbabit mengajak mangsa keluar sebelum merayu mengikut teman lelaki barunya itu pulang ke rumah dengan alasan untuk menggunakan komputer.

Ketika di rumah mangsa, dia menggoda dan mengajak mangsa melakukan hubungan seks,” katanya. Menurutnya, beberapa minggu kemudian wanita itu berlakon kononnya dia hamil dan mengugut mangsa supaya mengahwininya.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s