Model yang dipenjara kerana rela tubuhnya diraba

ROM – Model seksi majalah lucah Playboy, Brigitta Bulgari dihukum penjara selepas didapati membenarkan remaja sekolah berumur 15 tahun meraba-raba dirinya dalam satu persembahan, lapor sebuah akhbar semalam.

Seorang hakim Itali mereman gadis berambut perang yang berusia 27 dan berketurunan Hungary itu selepas dia melihat rakaman video telefon bimbit mengenai tarian erotik tersebut.

Rakaman itu didakwa menunjukkan beberapa orang remaja menyentuh punggung model tersebut dalam satu persembahan erotik.

Hakim Giuiliano Mignini menolak satu permohonan ikat jamin dengan berkata: “Saya terfikir risiko sama ada dia akan berhubung dengan remaja tersebut semula selepas ini.

“Saya berpendapat tindakan menghukum Brigitta di penjara buat sementara waktu merupakan tindakan yang betul,” ujarnya.

Model majalah lucah itu disabitkan dengan kesalahan melakukan persembahan tidak senonoh di hadapan remaja di bawah umur.

Namun peguam bela model seksi itu, Bruno Oberta dengan marah berkata: “Saya berpendapat hakim tersebut terlalu bias terhadap wanita seksi. – Agensi

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s