Wajah artis wanita kita yang prihatin seks

PERHATIANNYA adalah kepada ‘seks’. Alamak, biar benar ni. Memang benar dan ia ditulis dalam ruang Facebook penyanyi yang agak berusia empat angka tetapi kelihatan masih ayu jelita bergetah, Juliza Adlizan dalam salah satu bahagian profil dilaman sosialnya itu baru-baru ini.

Juliza yang diketahui kelihatan semakin seksi dan berani, secara terang-terangan mengakui yang kecenderungannya adalah kepada aktiviti hubungan kelamin dalam ruangan Interest di laman berkenaan dalam usianya sekarang.

Hai Kak Julie, menggoda nampak. Tahulah awak masih kelihatan bergetah dan jelita, hal-hal macam itu simpan dalam kain sendiri saja, sudahlah. Malu kalau sampai hal dalam kain pun nak cerita berdedai-dedai. Kalau tak malu kat orang kampung dan peminat pun, malulah kat anak-anak yang sudah semakin besar panjang.

Ingat lagi pesan emak Joyah, tak semua benda yang kita boleh kongsi dengan orang ramai, terutamanya hal dalam bilik tidur. Tetapi memandangkan emak Joyah orang kampung, mungkin pemikiran dia lain sedikit dengan orang bandar macam Juliza.

Barangkali peka dengan keadaan, tidak lama selepas dikomen secara ‘jujur’ oleh media dan peminat, Juliza menarik balik status itu tidak lama kemudian.

Baguslah kalau dia sudah sedar apa yang dilakukan langsung tidak memberi sebarang keuntungan. Kalau sekali pun nak promosi diri semula, bukan itu caranya. Betul tak kakak?

Jangan marah tau teguran Joyah ni, nanti hilang seri.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s