Jane Fonda, seks lebih indah di usia 70 tahun

AKTRES veteran Jane Fonda betul-betul menikmati masa tuanya. Bagi Jane, seks lebih baik saat dia memasuki usia kepala tujuh.

Fonda, yang menikah dengan eksekutif rakaman Richard Perry, 67, merasakan dia berjaya mencantikkan tubuhnya dari dalam dan luar dan itulah yang membuatnya menikmati hidup dengan lebih rileks.

Bintang terkenal ini pernah menjalani beberapa operasi akhir-akhir ini dan kini menggunakan lutut artifisial dan paha titanium.

“Penampilan saya, 30% berkat gen, 30% kerana seks yang bagus, 30% karena olahraga dan gaya hidup sehat, dan sisanya 10% kerana operasi plastik.

“Saya sudah berusia 71, tapi saya rasa lebih bahagia. Seks lebih baik dan saya menghargai hidup lebih baik. Saya tak ingin muda lagi,” kata Jane.

Meskipun begitu, Jane masih bercita-cita untuk mendaki gunung seandainya dia betul-betul pulih kembali.

“Saya baru saja menjalani operasi di punggung. Saya juga memiliki lutut dan paha yang buat dari titanium. Kadang-kadang saya terpaksa berjalan perlahan-lahan menggunakan spare part. Saya harus memperbaiki kesemuanya ini kerana saya ingin mendaki Himalaya.

“Di ketinggian lapan ribu kaki, tubuh saya perlu berjalan dengan lancar,” tuturnya.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Jane Fonda, seks lebih indah di usia 70 tahun

  1. uztad berkata:

    mungkin waktu die bebudak dulu…….
    wajah nye te se cun ini

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s