Kekaseh tidak tahan artis ini perlu seks sepanjang malam

BEKAS kekasih pelakon opera Hollyoaks, Will Rogers mendedahkan Jennifer Metcalfe adalah seorang yang kuat seks. Ia juga penyebab utama mengapa deejay berkenaan ditinggalkan oleh wanita berusia 26 tahun tersebut.

“Jennifer seorang yang dahagakan seks. Dia boleh melakukannya (persetubuhan) sepanjang malam tanpa henti. Dia beranggapan seks amat penting buatnya dan tahu apa yang diingini,” katanya kepada News of The World.

Will menambah, Jennifer juga bertindak liar sekiranya Will tidak memberi kepuasan kepuasan kepadanya.

“Pernahkah anda mendengar tentang pasangan yang melakukan hubungan seks 10 kali semalaman. Tetapi tidak pada Jennifer kerana dia akan meminta lebih daripada jumlah itu,” tambah Will.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s