Di kota Barcelona seks hanya dilakukan di merata tepi jalan



Televisi swasta Indonesia sering menayangkan “liputan malam” yang menampilkan gambar pelacur dan pelanggannya bertransaksi di tepi jalan. Foto-foto berikut sangat mengagetkan: WTS dan turis ngeseks di jalanan, di pusat kota. Ya, di tempat terbuka, seperti kalau anjing dan babi gituan.

Terjadi di pusat Kota Barcelona, demikian keterangan yang dikutip Blog Berita dari kedua foto eksklusif Bild News di bawah ini. Para pria itu adalah turis, sedangkan si perempuan adalah pelacur alias WTS setempat.

Kalau turis nekat melakukan hubungan seks dengan pelacur di tempat terbuka, di tepi jalan kota, apakah penyebabnya? “Berat di ujung”? Tidak punya duit bayar kamar hotel? Tidak ada bedanya mereka dengan anjing yang ngeseks di sembarang tempat.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Di kota Barcelona seks hanya dilakukan di merata tepi jalan

  1. faerrin berkata:

    dunia sudah hampir ke hujungnya…

  2. Wahyu berkata:

    uh manusia sudah berevolusi balik ke hewan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s