Bagaimana zakar tegang ?



Zakar terdiri daripada 3 rongga utama, 2 rongga atas adalah rongga menyokong ereksi yang dinamakan Corpora Cavernosa dan 1 rongga di bawahnya adalah jalur untuk urine dan sperma, namanya Corpus Spongisum. Pada saat ereksi, darah akan mengalir ke semua rongga tersebut terutama pada Corpora Cavernosa. oleh itu seberapa besar penis anda ditentukan oleh besanya 2 rongga ini untuk menapung darah ketika ereksi. Jadi kalau 2 rongga ini besar maka secara automatik penis anda akan besar juga. Lalu bagaimana caranya supaya menjadi besar, anda boleh membesarkan 2 rongga tersebut dengan latihan intensive. Caranya kami ajarkan didalam teknik memanjangkan penis

Apabila zakar anda menegang, otak anda akan menghantar hormon dimana ianya akan mengarahkan pengepamgan darah untuk mengisi tisu-tisu penegang. Bilamana semua ruang didalam tisu penegang berisi dengan darah sepenuhnya, zakar anda akan menegang sepenuhnya. Itulah saiz zakar anda. Cuba bayangkan jika anda mempunyai saiz tisu penegang yang besar? Sudah tentu zakar yang menegang itu akan menjadi lebih besar dan panjang.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s