Bila isteri seksi begini



Foto seksi Carla yang ketika itu berusia 25 tahun ini kembali menimbulkan masalah serius bagi Presiden Perancis Nicolas Sarkozy, suaminya.

Foto seksi Bruni ketika itu diambil oleh fotografer Perancis Michael Comte, dan terjual pada lelong berharga 90.000 dollar AS kepada warga New York.

Bagi Bruni, ini merupakan pendedahan negatif yang berusaha menjatuhkan citranya sebagai isteri ketua negara.

Bruni ketika ini sedang berusaha menepis desas-desus yang beredar iaitu perselingkuhan Bruni dengan pemuzik Perancis.

Salah satu foto seksi Carla Bruni yang bakal dilelong ini diambil oleh fotografer terkenal Helmut Newton ketika Bruni berusia 25 tahun.

Carla Bruni beraksi di depan piano mahoni, mengenakan skirt warna biru yang menampakkan punggungnya.Ini bukan pertama kali Bruni dimalu dengan foto fotonya yang sensasi di masa lalu.

Dua tahun lalu, foto seksi Bruni juga beredar dan dilelong ketika dia dan suaminya sedang mengadakan kunjungan kenegaraan bertemu Ratu Elizabeth II di England. ~~mypepito

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s