Kita lawan BN secara jantan

Penawar Rindu

Mahkamah telah membuat keputusan bahawa Zamry adalah MB Perak, terimalah seadanya, tunjukkan kepada rakyat bahawa yang kita PR akur dengan undang-undang. Walaupun undang-undang itu terasa amat zalim dan perit terhadap kita.

Sekarang PR mesti turun untuk menawan hati rakyat. PR mesti ingat, menjadi kerjaan yang lemah kadangkala lebih baik menjadi pembangkang yang kuat.

Oleh itu sekarang PR adalah sebuah pembangkang yang sangat kuat di DUN Perak. PR boleh mengasak mereka habis-habisan di DUN Perak.

Dua tahun lagi kita akan berdepan dengan mereka di PRU 13, kita atur langkah, kita susun strategi, kita lawan secara anak jantan.

Buktikan kita tidak seperti BN yang tahu menikam dari belakang. Merampas kerajaan Perak dengan cara yang sangat tidak demokratik.

Ayuh, perjelaskan kepada rakyat kezaliman, kejahatan, kerakusan BN, PR kena mendidik rakyat, pastikan semua rumah sampai semua pesanan dan saranan PR.

Ayuh bergerak terus maju. Dua tahun hanya sekejap, PAS Perak mestilah melangkah gagah memimpin Perubahan.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s