SGXX gambar bahagian kemaluan wanita yang perlu dipayung lelaki segera

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

39 Responses to SGXX gambar bahagian kemaluan wanita yang perlu dipayung lelaki segera

  1. jalanakhirat berkata:

    Asalamualikum

    Salam kenal

  2. pakcikli00 berkata:

    lama dah kenalnya

  3. pakcikli00 berkata:

    bila sering memberi senyuman.

  4. Amin berkata:

    Emh2 gmbq smpoi ckt xda ke,,dh gram ne

  5. pakcikli00 berkata:

    Kamu cuba cari dekat sxxxxxxxx lah amin, pakcik tak mau siarkan nanti bising.

  6. uztad berkata:

    betul betul

  7. pakcikli00 berkata:

    Ustad jangan main gila, haram !

  8. JOE berkata:

    SEDAP KALAU DAPAT PAYU DARA\

  9. lia berkata:

    uztad pun pandai masuk sini?

    (*.*)

  10. pakcikli00 berkata:

    Ustad kini perlu banyak ilmu pengetahuan zahir dan batin.

  11. MADA berkata:

    ibu pun juga bisa kok ,,,,,,,,hahaha

  12. RISA berkata:

    hati hati yang merasa dirinya perempuan ,,,,,,,,,,,,oce2,,,,!!!!!!!!!

  13. alex berkata:

    masuki peli enak tu

  14. komando pencen berkata:

    benda sedap….jgn kata ustad, imam masjid pun bukak serban bila pantat ternganga depan mata….hahahahahah

  15. Al Firqah Assabi`ah berkata:

    assalamualaikum

  16. bujang berkata:

    Buat lelaki makan tak kenyang tidur tak lena mandi tak basah asyik teringat kan nya

  17. Awang Hud berkata:

    yaaahoooo…..

  18. shidan berkata:

    sedap main rogol

  19. EDES berkata:

    bagian yang lebek pastilah enak apa lagi yg berlubang kalau di tusuk rasanya selangit !
    kalau tumpah di dalam rasanya udah hamil

    cewe lonte

  20. arief berkata:

    emg wenak nyucuk yg belobang tu, tp jgn smpek slh nyucuk….????

  21. jonjambol berkata:

    sedapnyr giler luu

  22. ady zack berkata:

    benda sedap sape2 pn nk

  23. ady zack berkata:

    sape2 pn suka benda 2

  24. bebeysaniaa berkata:

    ermmm hyeeo :3 ~

  25. putera pancong ~ berkata:

    ale utuh mike !

  26. khairul berkata:

    p0mpuan hrus brwaspda pd laki yg x d knli

  27. spear berkata:

    klu dapat pantat peearrr……….syok 2

  28. Asim berkata:

    Kalau nak buat bagi betul2 sedap kena buat ikut cara ini: http://tinyurl.com/7vcwe9r

  29. KUCING GILA berkata:

    klu dah rasa pehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh mcm nak lg….. nak lagi…………………..

  30. ZAINEY berkata:

    TIP KESIHATAN UNTUK LELAKI
    1. JANGAN LUPA MAKAN MADU UNTUK VITAMIN BADAN
    2. MAKAN TELUR SETENGAH MASAK 2 BIJI SELAPAS JIMAK UNTUK PULIH TENAGA , KALAU BOLEH
    TELUR AYAM KAMPUNG
    3. MINUM AIR DAUN SUP YANG DIKISAR UNTUK CUCI BUAH PINGGANG SEMINGGU SEKALI.
    INYAALLAH,WALLAHUAKLAM.

  31. adi berkata:

    ha ha ha ha ha…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s