SGXX gambar kemaluan wanita sedang diratah ratah sehingga hancur

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

25 Responses to SGXX gambar kemaluan wanita sedang diratah ratah sehingga hancur

  1. almerbaui berkata:

    hahahahahah

  2. zack berkata:

    ape nme mknnye tu? pelik tul..

  3. amirhamzah8055 berkata:

    adussss mak aiii

  4. Izal berkata:

    Cipap lembu to.. mana ada org saggup mkan, xbenda lain ker nk mkan..

  5. ali rachmad berkata:

    huueeeex…. pingin muntah gw, sumpah!!!
    Najis .., tempik kok di pangan ?!?

  6. sangrajawali berkata:

    apalah dia ni..uwekkkkkkkkkkkk..

  7. badoenk berkata:

    benaran kah itu?

  8. awidih kosim berkata:

    kalo w sih maunya memek beneran bukan kaya gitu, itumah bikin orang enek mau muntah

  9. hanzo berkata:

    MACAM DAH XDER MAKANAN LN JE

  10. indon senget berkata:

    itu namanya kuih,

  11. bujang berkata:

    Dia makan benda tu utk tambah tenaga batin

  12. LOco berkata:

    tra enak klo gi2, cuki bolehhhh…..

  13. zee berkata:

    ee.. gelinyee

  14. Alisya berkata:

    Daripada dimakan, disyorkan dijadikan azimat
    agar boleh digomol2 setiap saat
    bagi pengemar cipap besar dan gebu

  15. azroy berkata:

    sendirinye pown nak d mkn..
    cube bg bdk2 bujang ke..

  16. farhana berkata:

    hai!!!!!!!!!!!!!!!………

  17. dx KL berkata:

    xdE kje , b0d0!!!!!!

  18. wong moga berkata:

    Laa ilaaha illallah….

  19. addyluvlickn69 berkata:

    aku x nk makn cpp mati..da xder denyut…nak yg idup..ader denyut..ader kmut ader air pkat….ley sedutttttttttt..jilatttttt..smpai keringgg..best nyer!!

  20. md razif kamardin berkata:

    kerja bodoh makan benda tu

  21. rame berkata:

    ah bukai itu mah kaya nya hasi edit brow

  22. rame berkata:

    Dari pada makan memek yang di mangkuk mening makan memek yang makan nya hehhhhh

  23. ofelia (@_-) berkata:

    ih, jgn2 d3hc,,
    émang ni,dunia udah ancööörr

  24. ady berkata:

    kwokwok pada bodoh smua
    nganggap itu asli…….
    lol

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s