kenapa lelaki suka janda

kenapa lelaki suka janda

Bookmark the permalink.

4 Responses to kenapa lelaki suka janda

  1. Pingback: Kenapa Lelaki Suka Janda…? « Mran3238's Blog

  2. mran3238 berkata:

    Askm…….Pakcik saya buka BOTD, saya tengok pakcik punya banner dah seperti sediakala…..ok la tu……..sory ye pakcik saya post artikel pakcik kat blog saya…..Terimakasih

    wassalam

  3. pakcikli00 berkata:

    Asalamualaikum

    anakanda ni sudah gaharu cendana pula, Pakcik telah beri 10 sebab diatas, nak tambah lagi sebab panjang tangkalnya (panjang akalnya).

    Terima kaseh salam hormat.

  4. pakcikli00 berkata:

    Asalamualaikum

    Maaf, lupa bagi tau Mran bannar Pakcik dah ok sejak pagi tadi, cuma yang tak berubah rankingnya. Mana mana artikal Pakcik kamu hedak, hantamlah. janji kamu boleh duduk dibelakang Pakcik atau lebih atas. Pakcik sedang buat pengambaran video di Hong Kong rahsia tenaga batin, kalau sukses mran bolen ambil nanti, jangan lupa layari weblog ruanghatiberbahagi (Indonesia Top Blog), tapi jangan layari tuan blognya sudah lah, nanti tidak tega, Pakcik ingatkan saja jangan marah.

    Terima kaseh salam hormat.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s