Gaya Memecah Dara Malam Pertama

Sebagai pembuka tirai, malam pertama merupakan detik yang dinanti-nantikan, terutama pada pengantin lelaki. Namun, keghairahan ini mungkin tidak dikongsi bersama oleh pengantin perempuan. Perasaan segan dan takut pada kesakitan pecah dara sering menyelubungi pengantin perempuan.

Pengalaman malam pertama tidak semestinya sempurna. Namun, dengan persediaan rapi dari segi mental dan fizikal, pasangan pengantin baru akan dapat menikmati persetubuhan pertama dengan penuh kepuasan.
Cara Bersetubuh Malam Pertama – Persediaan

Banyak pasangan pengantin tidak bersedia untuk persetubuhan malam pertama. Senggama sebaik-baiknya dilakukan dalam keadaan selesa dan tidak tertekan. Jika suami atau isteri terlalu letih selepas sehari suntuk kesibukan dengan pelbagai upacara persandingan, maka pretasi dan kepuasan seks akan tergugat. Dalam keadaan demikian, kenapa tidak rehat dahulu dan tunggu sehingga keesokannya untuk memecah dara.

Jika kedua-dua pengantin baru masih bertenaga, maka persetubuhan pertama boleh dimulakan. Pastikan pintu bilik sudah terkunci dan para tetamu sudah meninggalkan rumah. Sediakan pelincir persetubuhan sebagai standby bagi mengurangkan kesakitan isteri jika faraj kekeringan.
Cara Bersetubuh Malam Pertama – Merangsang Isteri

Ransangan yang mencukupi untuk isteri amat penting untuk persetubuhan malam pertama. Apabila isteri teransang, saluran faraj akan dibasahi cecair pelintir. Ini penting untuk kemasukan zakar ke faraj dan mengurangkan kesakitan ketika pecah dara.

Ransangan kepada isteri boleh dilakukan dengan menggunakkan jari untuk meraba bibir faraj dan kelentit. Rabaan ini boleh dilakukan dengan lemah lembut supaya tidak menyakitkan isteri. Jangan cuba memasukkan jari ke dalam faraj pada peringkat ini.

Suami yang lebih adventurous boleh memberi oral seks kepada isteri dengan menguncup bibir faraj dan kelentit. Bibir dan lidah yang lembut sangat berkesan untuk merangsang pintu faraj isteri. Teruskan proses ini sehingga bukaan faraj isteri kebasahan.
Cara Bersetubuh Malam Pertama – Merangsang Suami

Pengantin Perempuan pula boleh meraba dan melancap zakar suami untuk merangsang suami. Biasanya, rangsangan visual dari badan bogel isteri sudah cukup untuk merangsang suami pada malam pertama. Bagaimanapun, ada juga kemungkinan zakar suami tidak tegang pada malam pertama kerana nervous dan terlampau cemas. Jika itu berlaku, cubalah meraba zakar suami dan melancap untuk suami. Si suami harus berhati hati dan memberitahu si isteri untuk berhenti melancap zakar jika terasa ingin memancut. Jangan sampai pula terpancut sebelum persetubuhan dimulakan.
Cara Bersetubuh – Posisi Seks

Mungkin kedengaran aneh, tetapi cara bersetubuh yang paling baik bagi malam pertama ialah posisi duduk berpelukan. Posisi seks ini amat intim dan boleh mengurangkan kesakitan pengantin perempuan.

Cara bersetubuh ini bermula dengan suami duduk di atas katil. Isteri pula melutut duduk di atas paha suami sambil melutut. Dalam posisi seks ini, kedua-dua pasangan boleh berpelukan dan bercumbu-cumbuan.

Apabila bersedia, suami boleh mengangkat punggung isteri untuk menyarungkan lubang faraj ke zakar. Dengan perlahan lahan, si isteri boleh menekan bibir faraj ke atas zakar. Kelebihan cara bersetubuh ini ialah si isteri dapat mengawal kemasukan zakar bagi mengurangkan kesakitan semasa pecah dara.

Pada masa sama, suami pula boleh menolak punggung isteri ke bawah untuk menggalakkan kemasukan. Apabila selaput dara sudah pecah, si isteri masih dapat mengawal rentak dan tusukan zakar mengikut keselesaannya.
Cara Bersetubuh Malam Pertama

Demikianlah cara bersetubuh malam pertama. Banyak debaran, banyak penantian dan banyak yang mungkin tidak sempurna. Jangan khuatir, seperti mana skil yang lain, cara bersetubuh boleh diperbaiki dan diperlajari dari pengalaman. Nikmat dan kepuasan seks penting untuk kebahagiaan perkahwinan. Lebih banyak cara bersetubuh akan disajikan di blog ini untuk tatapan dan rujukan para pembaca. Bookmark laman ini dan keraplah kembali ke sini.

Perihal Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

12 Responses to Gaya Memecah Dara Malam Pertama

  1. lagi sebulan nk khawin says:

    boleh tak kalau nk pecah dara ketika saya tidur dengan guna jari suami???

  2. aiman says:

    cara ni rasa macam nak terpatah batang saya. kalau btg lembek cam kueh ketayap boleh lah cara ni……

  3. aiman says:

    maam pertama bini aku period. sampai mlm kelima kami dok berpetting ajer. masa tulah explore semuanyer secara halal. aku suruh bini aku kulum kote aku mlm ke 3, sampai aku terpancut dlm mulut dier, terbatuk2 dan cam nk termuntah….kesian. tapi sbb tulah bini aku sampai sekarang nampak cam anak dare ajer….minum air mani teruna. bila bini aku dah mandi wajib, kami dah sama-sama ready dan horney nk mkg luv. pussy nyer dah basah lencun…..aku suruh dier kangkang besar2 dan aku tekan slow2. aku pun mengigil… tekan henjut dua tiga kali surung tarik btg aku dah terpancut….dara tak pecah lagi……..heh…lepas dua jam btg aku dah keras balik. aku repeat lagi…kali ni baru berjaya dan bini aku sampai mengerang2 mengellinjang aku kerjakan…pas tu dia cakap “kencing keluar darag bang”………….

  4. Qisha says:

    Saye sakit ketika suami ingin memecah dara . mcam mane ni … ade tak cra yg lebih mudah supaya sye tak merasakan sakit ni ?

  5. biasanya malam pertama yang paling best selalu disebut..tapi malam yang lain macam mana oooo…?

  6. lela says:

    kalau baring tak boleh ke…suami saya tidak selesa macam ini….

  7. iuzzah says:

    cara ni pun sakit laaaa sampai nangis aku dirobek oleh suami alu

  8. kliknij says:

    Very good article! We will be linking to this particularly great post on our site.
    Keep up the good writing.
    See this: kliknij, http://www.plurk.com/hejklej

  9. diya says:

    dah sebulan kawin, dara x peca ag .. hmmm sakit nya …. tuhan je tau :(

  10. SySuke says:

    Mcm mne nk bgi xskit. .?:o

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s