lagi petua tahan lama bersetubuh hingga ke subuh

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

64 Responses to lagi petua tahan lama bersetubuh hingga ke subuh

  1. adie says:

    boleh sy tau apa amalan2nya?

  2. annoumous says:

    kalaudi atas tilam,mcm mana nk menekan kuat…lain lah kalau diatas permukaan kasar…sudah d try,x berjaya….

  3. pakcikli00 says:

    Asalamualaikum

    Tuan Annoumous, petua ini adalah paling asas dan sangat popular dikalangan budayaya tradisional dahulukala. Kajian yang saya lakukan berpandukan ilmu reflesologi adalah menepati keperluannya.

    Jika tuan tidak bisa menekan hujung jari diatas tilam cuba lakukan persetubuhan pada kedudukan keadaan tapak kaki dan ibu jari tuan boleh ditekan pada permukaan dinding katil atau ruang bilik. Ketika menekan ibujari pastikan pemusatan perasaan tuan tertumpu kepadanya. Jika maseh lagi tidak berjaya sila urut kedua ibu jari kaki tuan krana mungkin urat sarafnya bermasalah. Kekuatan dan kesempurnaan urat saraf diibu jari kaki sangat penting untuk menentukan kekuatan tenaga batin. Sila buat latihan sedemikian setiap kali bersetubuh sehingga berjaya.

    Selamat majujaya.

  4. kita says:

    salam,buang lah gambar lucah yg hang letak 2,tak sesuai lah

    hang kan tarikat dan makrifat

  5. pakcikli00 says:

    Walaikumusalam

    Tuan kita, ini adalah weblog Dukun Asmara yang menggunakan foto jaunalisme untuk mengembangkan ilmu pengetahuan asmara. Apakah dirumah tuan tiada TV ,komputer, surat khabar, buku, majalah yang bergambar untuk memperolehi ilmu pengetahuan ?. Atau apakah keluarga tuan dirumah sekadar membaca kitab Al Quran sahaja untuk memperolehi ilmu pengetahuan ?.

    Supaya tidak digolongkan sebagai umat Islam yang jumud, tuan perlulah menerima hakikat ilmu pengetahuan yang dipelajari seperti kedoktoran dan sebagainya banyak menggunakan gambarfoto.

    Jika dibidang pengetahuan yang lain boleh mengunakan gambarfoto kenapa dibidang pengetahuan seksual (asmara) pula tak boeh.

    Weblog Dukun Asmara ini cuma haram (perkara yang boleh mendatangkan penyakit) hukumnya jika dilayari mereka seperti tuan kerana tidak berilmu atau maseh tidak berakal walau pun telah dewasa. Dan adalah halal untuk mereka yang ingin menimba pengetahuan untuk membina kesihatan.

    Perbuatan tuan menyediakan TV di rumah untuk melalaikan anak bini adalah lebih terkutuk daripada mereka yang melayari weblog Dukun Asmara untuk memperolehi ilmu pengetahuan.

    Sebab itu tuan dituntut mempelajari ugama sehingga merangkumi bab syariat hakikat tauhid dan makrifaf, bukan sekadar syariat sahaja sehingga menjadi umat Islam yang hampa seperti buih dilautan.

    Kalau tuan tak boleh menjadi garam pun janganlah sehingga menjadi seperti langau yang menyebarkan penyakit kerana tidak berilmu.

    Wasalam.

    • ngcai min says:

      sepatutnya sebagai seorang yg mengaku beriman kpd Allah, apabila ditegur utk kebaikan bersama umat Islam….. sepatutnya teguran itu diterima dgn lapang dada . Betul, weblog ini utk beri ilmu kpd semua orang….cuma gambar tu tidak sesuai. Orang akan faham hanya dgn tulisan saja…….x perlulah gambar mcm atas tadi……saya cadangkan tuan tukarkan gambar tu kpd gambar yg lebih sopan dan Islamic….tak salahkan ….

  6. annoumous says:

    terima kasih pakcik.betul kta pakcik, org macam kau lah yg membuatkan wanita melayu lari ikut mat saleh dan bangsa lain, x da ilmu, malu x betempat, sex adalah keperluan asas manusia seperti makanan,jika x pande memasak x sedapla makanannya…jgn dok syok sendiri je…2-3 bulan awek lari…

    • papa says:

      awek lari ye? benda ni utk awek ker?? bro.. kdg2, kita nak bijak, tapi tersandung jugak sikit kan. ubah sikit ayat tu. ini utk isteri kita.

    • afiQ says:

      statement ini bukan untuk berzina tahan lama…tp untuk suami isteri,..zZz

  7. mohd jafri mat tahir says:

    as salam..pakcik,permasalahan yang selalu di alami oleh pasangandlm prhubungan adalah cepat inzal..x tahan lama,boleh pak cik hurai lbih lanjut cara mengatasinya.Skurang2nya pihak isteri puas..

  8. ahmad says:

    saya ada masalah dari segi pancutan pramatang.. masa sekolah saya sering melakukan onani hampir setiap hari.. saya nak tahu bagaimana hendak mumulihkan pancutan pramatang saya ni? dan juga petua amalan untuk tahan lama…

  9. said fahmi says:

    ass. kasih tahu awak pak cik….

  10. zulkifli says:

    saya sering bersetubuh dengan isteri saya dan selalu cepat pancut air mani. apakah cara yang termudah dan terbaik

  11. soiser says:

    saya berminat untuk mengetahui lebih lanjut lagi tentang petua dan cara urutan yang lebih berkesan lagi. juga saya amat berminat teknik teknik persetuhan yang membahagiakan kami berdua. ( win win ). terima kaseh.

  12. Hamba says:

    Salam pak cik. silalah hntr e mel lebih lanjut tentang perkara di atas… kerjasama dan ehsan pak cik sgt diperlukan.Salam.Ja za kaAllah.

  13. mohd roslan bin md saman says:

    Berbanyak2 terima kasih kerana memberi petua.Org sekarang ini sudah banyak lupa petua2 org2 dahulu amalkan.Sebaik-baik manusia ialah memberi manafaat kpd org. lain.

  14. Ady says:

    Menurut crita orang tua dulu2, kemaluan kita dulunya d letakkan d dahi, pas 2 d pindahkan ke ibu jari,. Tapi smuanya tak sesuai,. Hinggala d pindahkan ke bawa pusat, dan ia kekal hingga skarang,. Kesimpulannya, jika anda ingin besetubuh, sila gosokkan kepala kemaluan di ibu jari kaki anda, dngan membaca slawat dan niat dlam hati… Dan ada satu lagi petua yg sy tdak dapat terangkan, kerna kemaluan anda tdak akan mengeluarkan air, jikalau anda tdak meminum air puti

  15. Sya mhadapi masalah cepat kluar.cane nak adjust ni

  16. ezwanch says:

    hmm…petua yg baik

  17. Corpora Cavernosa says:

    salam PCL00,
    “kita” tu bangang, bodoh, belum setubuh lagi @ trauma hal2 setubuh, mcm bagos sgt (mcm geng jubah laboh laa) Islammat titik berat sex hingga satu peringkat mut’ah dbenarkan sebab secara fitrah sex amat penting bagi lelaki untuk kestabilan emosi & fizikal. Kalo tak takkan ex-Arqam sanggup keluar buku benda ni. Cuma kawalan je. Sex melayu penting sebagai warisan dan seni. saya bangga saya mewarisi minat dlm hal ni. generasi baru melayu sekarang tak tau apa. ikot sebiji mcm dlm CD blue. anak keluar mcm bahlol. mcm mana melayu nak kekal generasi?

  18. fade says:

    saya berminat mengetahui cara mengekalkan ketegangan zakar

  19. ingin tahu says:

    bleh tlg share info yg berguna nie .. TQ

  20. Assalamualaikum..sye nk tip tuk than lma smasa mlakukn hbgan sex..krana sye khuatir psngan sye akn cri kpuasan pd laki lain t..krna stiap kali sye msuk snjta ke frajnya,hnya 3 atau 4 kli hnjutan shja dh pncut..sye khuatir dgn apa yg sye lalui skrng..jd hrp tuan dpt mmbntu sye dgn mslh sye nie..skian

    • aiman says:

      cepat pancut ni sebab batang tuan terlalu sensitif atau cepat geli. Kurangkan geli dengan memakai kondom. insyaAllah isteri akan dapat rasa lama sikit henjutan tuan. pastikan faraj isteri betul2 basah lencun dan berair barulah masukkan, ni pun boleh kurangkan geseran dan geli….

  21. Atan says:

    Mcmana petuanya tok..

  22. zem says:

    nanti dia kasi la petuanya

  23. Asim says:

    Bagi lelaki yang ingin melambatkan pancutan dan menambah saiz zakar 1-3 inci dengan efektif,
    selamat dan semulajadi, tanpa perlu guna ubat, pil, pembedahan, suntikan, atau alat-alat yang pelik
    dan melucukan, sila klik pada nama saya ‘Asim’ diatas ni. Tq.

  24. elin says:

    Apa yang bagus sangat. Itu saja nak tahu.

  25. sutera says:

    apekah caranya??

  26. senyum says:

    sila lawati http://www.senyum.my untuk pelbagai info berguna dan pelbagai pilihan produk seksual lelaki dan wanita.

    terima kasih.

  27. zam says:

    setiap kali bersetubuh saya mesti cepat keluar dulu…kesian bini saya…
    utk pengetahuan bini saya berdarah panas & saya ada buasir yg belum pulih
    persoalannya,adakah penyakit itu penyebab saya cepat keluar mani….?????
    tolongggggggglaaaaaaaaa..
    sekarang bini saya dh macam dingin jer ngan saya..tak puas agaknya,asyik kotorkan kain jer
    tolongggggggggggggggggglaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dukun….

    • abgjilat says:

      ia boleh ajar caranya tetapi mesti i kena buat sex dgn isteri u dihadapan u teknik melambatkan pancut air mani tanpa ubat…senang le u bleh tau on the spot teknit tu.nak cerita mcm tu tanpa praktikal u payah nak faham

  28. Joe says:

    nak tahu apa cara nya, t,kaseh

  29. jonos says:

    nak petua tahan lama….

  30. pakcikli00 says:

    Asalamualaikum

    Tuan Zam, sebenarnya diantara kesan penyakit buasir penyakit buasir adalah lemah tenaga batin. Teknik yang jarang diketahui umum adalah berusaha membuat isteri injal terlebih dahulu dengan ransangan berahi isteri disamping menahan keluar mani suami seperti menahan nafas atau menongkatkan ibu jari kaki. Ketika isteri sedang injal temukan bahagian perut (perut kecil) bawah pusat suami dengan isteri. Jika kaedah ini berjaya dilakukan, insyaalah bolehlah bersetubuh hingga ke subuh.

    Selamat mencuba untuk kebahgia rumah tasngga.

    Wasalam.

  31. senyum says:

    ingin betul-betul tahan lama..sila lawati http://www.senyum.my..insyaAllah dapat membantu anda untuk tahan lama ketika bersama dengan isteri..

    terima kasih..

  32. dang says:

    salam, saya ad masalah pancutan pramatang…memandangkan mase zaman sekolah dulu kerap mlkukan onani.. sy akan melangsungkan perkahwinan pada hjung tahun in, sblm itu, sy ingin mendapat nashat dan cara mengatasi masalah pactan pramatang ini demi menafkahkan batin si isteri sy nanti.minta tlong pakcikli memberi nasihat n cara mengatasi masalh ini spya boleh bertahan lama smsa bersama isteri…

  33. Petua yg paling mudah dan menyeronokkan……ketika beronani,bykkan gosokkan pada cincin zakar….Insyallah…kurank sensetive…tahan lebih lama….nk lagi lama…ketika bejima lakukan kaedah zikir dlm hati atau mengira…terima kasih semua

  34. hal says:

    tak logik la gambarajah tu. lain la kalo zakar panjang 10inch. mcm liwat pun ada. cara terbaik nak tahan lama pakai krim stud ke atau gambir sarawak. tapi gambir bleh kasi panas zakar. jaga2 jangan lupa basuh bersih2 sebelum belayar kalo pakai krim/gambir. tapi tengok keadaan la. kalo isteri sejuk je tayah la pakai krim. sian isteri kena main lama.

  35. Eka says:

    Assalamu’alaikum WrWb.
    Sy ingin mendapat petuah tahan bersetubuh hingga subuh. Terimakasih atas petuah yg diberikan. Semoga ilmunya mendapat berkah Illahi. Amiiin.

  36. Haji Ahmad says:

    Saya telah melakukan petua ini dengan byk perempuan sejak dari bangku sekolah lagi, petua ini bergantung dengan perempuan yg kita main juga, ada mereka yg sensitif dan ada yg tak. Tapi dulu pernah main dengan amoi china, dia cakap nak tahan lama yang penting sekali kena tau mcm mana Emosi yang mengawal nafsu , bukan nafsu mengawal emosi. Tapi jgn syok sendiri, kalau perempuan tu dah penat, berehat sebentar atau jilat kelentit dia ke kasi relax.

    sumber: Pengalaman seks dengan banyak perempuan dari sekolah rendah.

  37. Jalal says:

    Jika anda smua nk tahan lama ktika jima guna la cincin pacak arjuna. Jika bminat hubungi 0129283304 harga rm25 tmasuk kos pghantaran tq

  38. adi semparu says:

    Apa petua brsetubuh yg tahan lama.

  39. senyum says:

    sila lawati http://www.senyum.my utk lebih info..TQ.

  40. man says:

    Nak tegang dan tahan lama amalkan minum air halia dimalam hari.

  41. ali says:

    Ingin tahu

  42. fadzli says:

    ape amalan nye?

  43. Izzudeen Mko says:

    salam.saya sentiasa menghadapi masalah tahan lama dgn isteri. saya sering menjilat terlebih dahulu utk memberi kepuasan kpd isteri. bole sy tahu petua utk tahan lama?

  44. santo says:

    Nak tahan lama kena selalu senaman..joging jgn tinggal..disamping teknik2 regangan utk zakar dipelajari..ala, mcm pemain bola dok regangkan otot tu..pasai sy ni ahli sukan..alhamdulillah,setakat ni x dak masalah lg..

  45. azry says:

    Cara tahan lama?tlg saya.

  46. Qhameela says:

    Salam, saya berusia 21 tahun. Saya mendirikan rumah tangga hampir dua tahun dan dikurniakan seorang cahaya mata dan bakal menimang cahaya mata kedua tidak lama lagi. Saya kerap melakukan hubungan intim bersama suami. 3 bulan selepas kelahiran anak pertama, saya disahkan hamil buat kali kedua, semasa mengandung juga saya kerap mengadakan hubungan seksual bersama suami. Pantang pun hanya cukup2 40 hari selepas bersalin, saya nak minta petua mujarab untuk merancang keluarga.. Harap dapat membantu.

  47. muhammad ridzlan bin zohaimi says:

    Macammana nak atasi pacutan pra matang????

  48. eman says:

    Bertahan lama cara

  49. bob85 says:

    Apa rahsia dan petuanya..???

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s