Busung buatan orang

Tok Syeikh berkata
2 November 2010 pada 11.55p11

Asalammulaikum Semua !!!.

BUSUNG BUATAN ORANG.

Pada 2 tahun yang lepas iaitu tahun 2008,bulan November.Satu petang di bulan itu,Pusat Rawatan Islam 7 Puteri di datangi 3 wanita…iaitu kakak sulong,kakak tengah dan adek bungsu.Mereka semua berasal di sebuah kampung di Melaka.Masaalah mereka Adek Bungso mereka kena sihir busong.Seperti biasa Isteri saya buat Teknik Scanning.Kesepuloh jari tangan nya..’kosong’….kosong bermaksud …tiada Jin atau syaitan di dalam pesakit.Bagitu juga ke sepuloh jari kaki nya,juga kosong !!!.Waaaah gawat ni !!!!.Saya cukup susah hati,jika scnning pesakit,kita dapati kosong…tetapi pesakit sakit !!!.

Saya pun membuat Teknik Mata Makrifat…Teknik Mata Makrifat dan Mata Batin…pada asas nya sama,tapi berbeza pada pelaksanaan nya.Teknik Mata Batin bolih melihat dan merawat.Teknik Mata Makrifat hanya untuk mengesan penyakit !!!.Dalam masa saya membuat Teknik ini,saya lihat ada bayi dalam perut pesakit !!!.Adooos gawat ni,pesakit mengandung !!!.SMS di terima dari nenek saya,mengatakan….memang pesakit mengandungi…Wah macamana nak ku,buat ni ???.Saya pun menyudahkan Teknik itu dan menyuroh Isteri saya “merasa” perut pesakit itu.Isteri saya memandang saya…pandangan ada makna !!!.

Saya pun memberi air Ruqyah dan menyuroh pesakit datang esok kerana ada peralatan yang tidak di bawa !!!.Setelah mereka balik,saya berbincang dengan isteri saya,Sememang nya begitu,selepas sesi rawatan dan pesakit pulang,saya akan berbincang dengan isteri saya darihal penyakit pesakit.Isteri saya beritahu saya dalam perut pesakit ada bayi.Saya juga mengiyakan !!!!Wah ni gawat ni,aip orang bib !!!.Kami akan rahsia kan dan akan membuat temuramah !!!.

Hari kedua.Saya dan isteri saya membuat temuramah….jauh sedikit dari keluarga nya !!!.
Saya ;Tina…kau mengandung ker ???Dah pergi hospital ceck ker !!!.
Tina ;Pak Syeikh Saya bersumpah saya tidak mengandung dan saya dah buat ceck di hospital dan negetif.Saya malu juga,jika saya mengandung kerana saya Ibu Tunggal !!!
Saya ;Kamu kerja di mana ???Dan kalau mengikut ilmu dan pengalaman saya kamu ini mengandung, tapi tak apa lah kita tenguk dan lihat !!!!.
Tina ;Saya pula rasa,saya tak mengandung !!!.
Setelah habid temuramah,saya berita kan keluarga nya..pesakit ini akan melahir anak seperti biasa.Dalam pada itu saya berikan sedikit “tip”,Saya kata kan jika sesaorang manusia itu bersetuboh dengan Jin…si perempuan manusia juga mengandung.

Setelah itu saya mandi kan juga pesakit seperti biasa dan membuat air Ruqyah…nasib baik lah Air Ruqyah 7 Puteri tidak di buat lagi masa itu,jika tidak…pesakit yang mengandung minum…akan keguguran !!!.Setelah 2 bulan dari tarikh itu,satu panggilan talipon saya sambut !!!.Orang yang membawa “Pesakit” itu menalipon saya dan mengatakan Tina sudah bersalin kan anak perempuan dan Normal !!!.Saya ketawa dan apa nak buat lagi !!,segala scanning isteri saya dan Teknik Makrifat saya ternyata benar.Pesakit ini bekerja di sebuah kawasan Industri di Melaka.Kawasan itu penuh dengan Pekerja dari Myanmar,Bangla Desh dan Vietnam.Si Tina itu pula adalah Janda Muda….Apo nak di kato !!!.Mungkin sebab malu kerana dah “Termengandung”….mereka mencari Perubatan Tradisional,untuk merawat !!!.Pada hal nya….Takut kita hendak lah terlebih pada Allah swt,dari malu kita kepada manusia !!!.Sebenar nya Saya sebagai Perawat/Tabib juga ada Prinsip dalam Perubatan.Benda yang di larang Islam nak suroh aku buat…laaa malam sikit lah bib !!!.Sebab tu lah Bab Tarik Duit,menggugurkan kandungan perempuan,memuja Jin dan lain kerja syirik serta salah dalam Islam nak suruh aku buat !!!….malam lah sikit bib !!!.Nauzubillah hi minal zalik !!!.

Sumber; http//:karimon.wordpress.com/

Perihal Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Busung buatan orang

  1. eva says:

    Anak saudara rakan saye yg umurnya satu tahun lebih trkene sihir busung. Da agak2 dua bulan. Kesian saye tbgk bdk tu. Da mcm2 kite usaha sane sini. Sesiape yg handal dan bole membantu? – dari singapura.

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s