Aksi gadis gebu dan tembam di Cina

SHANGHAI – Model-model seksi yang memakai pakaian seperti bikini dan skirt mini menjadi tumpuan pada Persidangan dan Ekspo Hiburan Digital China Kali Ke-8 di sini yang berakhir semalam.

Gadis-gadis genit itu menjadi tumpuan kerana pemerintah komunis China sebelum ini mengumumkan syarikat-syarikat permainan komputer dilarang menggunakan unsur-unsur seks bagi mempromosikan produk masing-masing.

Seorang pelajar kursus perniagaan, Sherrill Ma berkata, gadis-gadis tersebut memperoleh AS$30 (RM95.55) hingga AS$45 (RM143.32) sehari untuk beraksi pada ekspo itu selama empat hari.

Dia yang berumur 21 tahun melakonkan watak seperti wanita kucing dengan memakai pakaian dalam dan duduk di dalam kurungan.

Seorang lagi gadis seksi, Zhang Meng berumur 20 tahun berkata, terdapat beberapa pengunjung yang meminta dia melakukan pelbagai aksi seperti menyentuh tubuh mereka.

Seorang pengarah pemasaran produk permainan Shanda Games, Jay Jiang menyatakan, di Jepun dan Korea Selatan, bilangan model seksi itu tidak ramai berbanding di sini. – AFP

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Aksi gadis gebu dan tembam di Cina

  1. saiful says:

    sya suka tngak benda ini dia tembam dan cun dan sya nk bromen ngan sseorang

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s