Raja filem lucah berusaha 74 tahun yang maseh ganas



Seorang lelaki berumur 74 tahun, Shigeo Tokuda mungkin dilihat seperti seorang datuk kepada beberapa cucu tetapi dia sebenarnya seorang bintang filem lucah terkenal di Jepun, lapor sebuah akhbar semalam.

Walaupun tidak mampu berdiri lama dan terpaksa menggunakan tongkat untuk berjalan, Tokuda masih aktif diranjang serta pernah membintangi lebih 300 filem lucah sepanjang kariernya.

Tokuda berhenti kerja sebagai ejen pelancongan empat tahun yang lalu bagi memberi sepenuh perhatian terhadap kerjaya lakonannya itu.

Dia yang sudah 15 tahun menceburi industri berkenaan juga dianggap sebagai pencetus minat terhadap filem lucah di kalangan warga emas di Jepun.

“Saya mahu melakukan sesuatu yang berbeza dan perkara yang jarang dilakukan oleh orang lain,” katanya.

Tokuda juga dianggap sebagai raja perfileman lucah untuk golongan tua sejak pencabar utamanya meninggal dunia baru-baru ini pada usia 90 tahun.

Dalam setiap filemnya, Tokuda sering bergandingan dengan seorang lagi aktres filem lucah, Fujiko Ito yang berumur 72 tahun.

Bagaimanapun, Tokuda juga sering membuat kejutan apabila mampu beraksi dengan aktres yang lima dekad lebih muda daripada usianya.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s