Aksi 17 wajah wanita ketika di puncak berahi (orgasme)

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to Aksi 17 wajah wanita ketika di puncak berahi (orgasme)

  1. uztad says:

    tak ada yang ketawa kot

  2. Muzzafar zabidin says:

    alhamdulillah…lelaki-lelaki tersebut dapat memuaskan nafsu si wanita itu………kuasa tuhannnnnnnn

  3. missy says:

    bodo bodo jeh!

  4. sibogie says:

    biasa aja tuh, yg tak ketemuin jauh lebih grrrhh…

  5. amirhamzah8055 says:

    muka nak berak jee…

  6. acriplak wajah lelaki tgh syok adaka?

  7. bigcock4u says:

    ha3! adew2 je pakcik ni,semua perempuan akan mempunyai riak muka begitu time main… cam2 riaksi muka diaorg kita dapat tengok.. riak muka pasal rasa sedap, sakit(bagi yg pertama kali) ketawa(sebab tujahan batang tersusuk di lubang jubo @ tak masuk2…)dan mcm2 lagi lah….perempuan2 malaysia amnya yg melayu, biasa mempunyai riak yang lebih sopan santun..tapi bila dah sedap sangat,ilang gak sopan santun nya…ha3!

  8. salina says:

    salam..
    kenapa gambaq semua cam kena bunuh jaa..tak perasan kerr??

  9. 2ndjss says:

    bukan kena bunuh la..dia feeling 2….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s