Ciri ciri wanita kuat seks


wanita yang memiliki hasrat seks tinggi memiliki ciri-ciri sebagai berikut :

BERANI BERKATA TIDAK
Seorang yang menyukai seks tak segan untuk berkata tidak pada pasangannya yang mengajak bercinta. Ketika mereka lebih ingin membaca buku, istirahat, atau tidur, daripada bercinta, mereka pun tak segan mengakuinya. Wanita yang tidak pernah berkata tidak untuk seks, walau sedang tidak mood, justru tidak pernah juga berkata “ya” secara penuh. Artinya mereka tidak pernah ingin benar-benar bercinta.

EGOIS DALAM BERCINTA
Siapa saja yang menyukai seks tentu mengetahui dengan pasti apa yang diinginkannya, dan apa yang menyenangkannya. Ia juga cenderung mengendalikan permainan, dengan mengatakan kepada pasangan, hal-hal yang menggairahkannya. Dengan begitu, ia akan terlihat egois di tempat tidur.

FLEKSIBEL
Maksudnya bukan tubuhnya yang fleksibel melakoni posisi bercinta yang jumlahnya seribu satu macam. Pikiran merekalah yang fleksibel. Mereka tidak pernah menentukan syarat-syarat sebelum bercinta, misalnya harus di kamar, dengan lampu remang, atau hanya bercinta dengan posisi misionaris, pria di atas wanita. Mereka cenderung menjauhi seks yang rutin.

LEBIH BERGAIRAH
Lagi-lagi tidak hanya bergairah dalam arti seks. Wanita-wanita penyuka seks akan dengan sendirinya terlihat bergairah dalam menjalani apapun. Mereka selalu mempunyai energi yang cukup untuk berpenampilan menarik atau memasak/mencari makanan kesukaan, cenderung rajin memanjakan lidah, dan lain-lain.

KONSENTRASI
Menikmati seks mutlak memerlukan sebuah konsentrasi pikiran. Seperti layaknya “menyimpan” pikiran soal rumah tangga di rumah, ketika tengah bekerja di kantor. Seperti itu pula seks. Wanita penyuka seks mahir “membagi” pikirannya seperti itu. Ketika bercinta, mereka dapat dengan pandai menyimpan segala kekhawatiran yang sedang melandanya.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to Ciri ciri wanita kuat seks

  1. Rara says:

    It’s okey. .

  2. izda says:

    sekkknya kuat

  3. adhar says:

    Assalam semua sahabat, saya menjalankan perusahaan SME dan boleh dikatakan maju juga. Kami membuat metal stamping di sg buloh, ambil subcontract dari vendor buat viper. Adik ipar perempuan bekerja di pejabat saya dan dia telah berkahwin 2 anak dan seorang yang cantik. Saya syok dan dan ghairah pada dia terutamanya bila hanya kami berdua di pejabat membuat paper work untuk syarikat, saya rasa dia perasan saya suka pada dia dan syok pada saya juga. Macam mana saya harus mulakan,, dia selalu ceritakan suami dia selalu tiada di rumah,,, saya takut bila saya cuba ngorat dia, dia akan marah dan tak nak datang kerja,, saya selalu stim kat pejabat bila pandang dia, adik ipar saya ni adalah akauntan saya,, haruskah saya nyatakan pada dia saya syok, atau macam mana,,

    ada kadang-kadang saya buat joke lucah,, dia hanya ketawa skit skit saja,,, tapi dia suka sangat bila saya ajak keluar makan kami berdua saja di tempat exclusive sekitar KL, saya selau terbayang beromen dan main dengan dia di office

    apa patut saya lakukan,,, minta sedikit nasihat di sini,

    • Ir.. says:

      adhar .. tepuk dada tanya selera.. ada 2 pkara yg mgkn terjadi 1-belasah saje atau 2-berfikiran matang maksudnya ingat blk yg awak tu adalah abgiparnya.. mgkn adik awak selalu tiada sebab dia meletakkan kepercayaan pada awak yg merupakan abgnya jadi xmgkn abgnya akan mengkhianati adik nya.. Tapi bro.. kekuatan terletak dihati awak, sabar lah namun syaitan dah berjanji dgn Allah yg ia akan menyesatkan umat manusia hingga pghujungnya ..(sgbloh kat mn?) sya pun disgbloh juga bdr baru .

      • tijahtetipu says:

        Salam Ir, terima kasih atas nasihat dan peringatan anda, adik ipar itu adalah adik kepada isteri saya. Saya tahu dia juga minat pada saya, pernah saya bergurau minta nak cium dia, dan dia senyum saja, lantas saya cium pipi dan dia tidak marah, Saya takut hendak lakukan yang lebih dari itu,, Saya selalu terbayang berasmara dengan dia, tetapi setakat ini saya dan dia masih belum membuka langkah pertama dan kami masih dapat bersabar.

  4. Pingback: Download wanita penjaja seks | Cinema 3 Satu

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s