Rahsia kenikmatan seks pada payudara wanita berdasar putingnya

Perihal pakcikli00

Saya adalah dukun asmara
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Rahsia kenikmatan seks pada payudara wanita berdasar putingnya

  1. sylarius says:

    Assalamualaikum.

    Pakcik, bahaya gambar ni. Explicit image, budak-budak tak cukup umur tak boleh tengok. Nanti kalau diorang stim, nangis pulak kang.

    Hehehe =p

  2. pakcikli00 says:

    Waalaikumusalam

    Sekarang ni susah, orang yang nak kawin, nak belajo datang malam malam kepumah pakcik dema tak ada masa dan pakcik pun takde masa. Kita dah cakap ini laman Dukun Asmara budak budak pun masuk juga. Laman Jalan Akhirat penat pakcik tulis intri saja, dema tak nak masuk. letih.

    • sylarius says:

      Dah akhir zaman pakcik. Biasa la tu. Dulu masa zaman-zaman saya sebelum akil baligh, tak tau aper pun pasal benda ahem-ahem ni. Punya la suci pikiran. Nak tengok perempuan pun malu bila bertentang mata.

      Budak sekarang? Huh.. Telanjang depan orang pun tak kisah. Siap rakam dalam video hanset lagi.

  3. pakcikli00 says:

    Asalamualaikum

    Sebenarnya intri weblog ini banyak terdiri dari fakta dan pendedahannya menonjol kerana pengolahan visualnya. Tujuannya untuk pendidikan seks yang diminati ramai serta bertaring, pernerimaannya terpulanglah kepada pengunjung semua. Kadangkala surau pun ada disalah gunakan menjadi tempat maksiat, walau pun niat didirikan untuk tempat beribadat.

    Terima kaseh salam hormat.

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s