Rahsia bagaimana menikmati keenakan payudara wanita

Tetek atau buah dada yang besar sememangnya digemari para lelaki. Pada kebiasaannya wanita-wanita berbuah dada besar dalam saiz 36 dan ke atas dan juga saiz cup C. Bolehkah anda bayangkan sendiri apabila pakai baju ketat-ketat dan payudara terbonjol hingga menampakkan bentuknya dengan sempurna. Lagi menimbulkan ghairah apabila ternampak kesan puting tetek dicelah-celah coli.

Menghairahkan lagi apabila awek yang cun menayangkan payudaranya yang besar. Para lelaki yang melihat payudara besar mesti nak tahu cara-cara terbaik untuk meramas payudara besar ini. Payudara yang besar tidak boleh dibelai secara kasar. Meramas payudara yang besar ada kaedahnya agar pasangan suami isteri akan sentiasa menikmati belaian-belaian ramasan pada payudara besar itu.

Berdasarkan kajian-kajian sains. Telah dikenalpasti bahawa naluri lelaki lebih kepada untuk menyukai perempuan yang mempunyai payudara besar kerana itu menandakan kemampuan perempuan itu dalam proses mengandung dan menyusukan bayi mereka.

Bahagian tubuh seperti payudara dan pinggul adalah kawasan lemak DHA, iaitu lemak yang baik untuk kecerdasan otak disimpan. Oleh itu, isteri-isteri akan membesar pada bahagian badan di kawasan payudara dan pinggul. Yang lebih penting, galakan isteri anda untuk makan makanan seperti ikan dan sekiranya minyak ikan ia adalah lebih baik. Ibu sihat, anak pun sihat.

Kerana itu penting kepada ibu-ibu yang mempunyai bayi, supaya menyusukan bayi selama yang mungkin. Lemak tersimpan dikawasan payudara dan pinggul akan susut dengan sendirinya kerana ia akan ditukarkan menjadi susu ibu dan boleh diberikan kepada bayi melalui susu ibu.
Semakin banyak susu dihasilkan semakin susut lemak DHA yang berada pada payudara dan pinggul ibu.

Berbalik semula kepada cara-cara untuk membelai payudara isteri yang besar. Semasa membelai payudara isteri ia mestilah dilakukan dengan lemah-lembut kerana kawasan payudara dan putingnya adalah kawasan yang sensitive dan mempunyai banyak saraf.

Pada kebiasanya wanita yang baru mengenali belaian pada payudara akan mudah ghairah jika disentuh pada bahagian yang sensitif itu. Wanita yang mempunyai payudara yang kecil pula, boleh mendapatkan payudara yang besar jika asyik dibelai. Payudara juga boleh dibelai dengan kaedah meramas dan menghisap puting. Perasaan ghairah dan juga berahi yang dialami wanita ketika melakukan seks akan mengeluarkan hormon-hormon yang akan memberi isyarat pada badan wanita itu jika dia bersedia untuk mengandung. Sepertimana, yang telah diperkatakan diatas, kawasan payudara dan juga pinggul adalah kawasan dimana tersimpannya lemak DHA dan pelbagai lagi khasiat untuk persediaan pada badan wanita-wanita yang akan mengandung.

Belaian pada payudara boleh meningkatkan kegelian dan berahi pasangan jika ia dilakukan secara lembut ataupun gelojoh. Semua itu terpulang pada kesesuaian pasangan itu sendiri untuk mendapat kepuasan seks yang hebat . Selain itu, suami juga perlulah pandai untuk mempelbagaikan cara untuk memberikan belaian maksimum pada payudara pasangan mereka.

Pertama sekali jangan terus sahaja menyentuh payudara isteri terutama bahagian puting. Belaian seelok-eloknya mula dilakukan pada kawasan sekeliling payudara isteri. Kawasan bahu, di atas payudara dan pangkal payudara adalah kawasan permulaan yang menghairahkan dan tidak menggelikan. Ramas dan sentuh dengan cara yang lembut di kawasan itu. Kemudian cium kawasan bahu dan kawasan di atas payudara.

Jari-jemari memainkan peranan penting semasa member rangsangan pada payudara. Ramas di sekeliling pangkal payudara isteri dengan lembut secara bulatan. Namun, jangan menyentuh lagi payudara isteri. Ramas dan beramah mesra dengan bertanyakan kawasan-kawasan yang member keselesaan pada isteri dan berikan tumpuan sepenuhnya pada kawasan itu.

Bolehkah anda bayangkan rupa suami dalam keadaan sedang melakukan belaian pada isteri mereka?? Sambil mencium bahu dan juga kawasan di atas payudara isteri, jari-jemari tangan pula meramas sekeliling payudara isteri. Gilirkan meramas kedua-dua belah payudara isteri.

Selain itu, kawasan pada pangkal bahagian bawah payudara isteri juga, adalah merupakan kawasan sensitif dan menghairah pada isteri. Belai dan ramas dengan perlahan-lahan menggunakan tangan. Gilirkan dengan meramas sekeliling payudara dan gilirkan antara kedua-dua payudara besar itu.

Apabila isteri sudah ghairah dan inginkan lebih belaian daripada si suami, kemudian suami bolehlah member rangsangan puting payudara besar isteri. Puting diberi rangsangan dan dighairah dengan menggunakan lidah melalui hisapan dan jilatan lembut. Hisap puting payudara dengan memasukkan putting payudara ke dalam mulut dan sentuh puting dengan lidah. Pastikan hujung puting berada diantara bibir suami serta tidak menyentuh gigi. Seterusnya, sambil puting payudara isteri disedut dengan lembut, gunakan lidah bagi membasahi puting payudara.

Gunakan lidah dan jilat secara sentuhan lembut secara membulat di sekeliling puting payudara. Bagi menimbulkan rasa berahi suami boleh menyedut puting isteri dengan kuat. Lidah boleh digunakan untuk mengurut kerana otot lidah adalah kuat. Ia sama sahaja seperti bayi yang sedang menyusu tetek ibu. Gilirkan menyedut kedua-dua belah payudara isteri. Namun, mungkin juga isteri lebih suka sedutan pada sebelah payudara sahaja, maka interaksi daripada isteri amat penting.

Bagi menghairahkan lagi isteri, suami perlu melakukan ransangan tanpa henti terhadap payudara isteri. Jika payudara kanan disedut putingnya, payudara kiri pula jangan dibiarkan tidak diransang. Lakukan ransangan lain seperti meramas payudara kiri itu. Selain itu, ia juga boleh dilakukan secara bergilir-gilir.

Ketika melakukan hubungan seks, setelah batang zakar dimasukkan ke dalam faraj isteri, payudara besar isteri jangan dibiarkan ia tidak dibelai dan diramas dengan lembut. Gilirkan dengan menghisap payudara dan diramas dengan lembut. Jangan biarkan salah satu payudara tidak disentuh.

“Tit fuck” ialah memancutkan air mani diantara payudara besar isteri. Ini adalah salah satu cara bagi memvariasikan hubungan seks. Ia amat menghairahkan suami dan akan memberikan kepuasan pada pasangan terutama pada waktu isteri datang haid ataupun pantang selepas bersalin. Selepas itu jangan lupa untuk menyapu sekeliling payudara dengan mani yang dipancutkan. Kemudian air mani suami perlu dibiarkan hingga kering. Amalan ini dapat mengekalkan ketegangan payudara isteri.

Satu lagi posisi kegemaran ketika melakukan seks yang boleh menghairahkan payudara isteri iaitu dengan isteri berada diatas semasa melakukan seks. Posisi “Woman on the top” membolehkan payudara dicapai dan juga diramas. Ia membolehkan puting dihisap dan diberi rangsangan dengan mulut.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

27 Responses to Rahsia bagaimana menikmati keenakan payudara wanita

  1. nurmanja says:

    saya ingin mennayakan soalan..
    saya mempunyai teman lelaki. teman lelaki saya sering menghisap payudara saya lebih-lebih lg pada puting saya..adakah puting tersebut akan membesar disebabkan teman lelaki saya menghisap..?

  2. shahid tajuddin says:

    tetek isteriku azi besar sebelah..bgaimana utk membuatkn teteknya bsaiz sama kembali?
    -kuala perlis-

  3. w&w says:

    adakah dgn menarik puting melalui hisapan yang kuat dapat memanjangkan lagi puting tetek sekaligus mempercepatkan pembesarannya..

  4. ziqq bell says:

    tetek isteri saya ain syu kcik..sya x puas nk isap…cmne nk besr payu dara dy???dgn cara isap atau ramas….

  5. jebat says:

    yang penting nikmat…

  6. budark kheciqx says:

    knpe lelaky suke yg bsar ? ==’

  7. ryco aji wijayanto says:

    Payudara pacar saya sering saya belai dan kali ini payudaranya membesar dari semula ,jadi saya suka berhubungan intim dengannya

  8. Arahman says:

    kenapa isteri x puas masa bersetubuh kalau x di hisab tetek isteri….

  9. amgious says:

    saya selalu menghisap buah dada gf sy ,adakah ini akan menimbulkan apa2 kesan ?? dari apa yang saya lihat ,buah dadanya menjadi semakin besar ,hal itu menyebabkan saya lebih suka untuk menghisapnya

  10. girl tsunami says:

    suami sy selalu klu main nyot2 tek sy rapat2 dgn lidah dia..nikmat dia bkn main lagi,best sgt..sampai tsunami miss v sy..smpi stghjam kepala dia melekat kat dada sy,wlau sy mengerang pn dia buat x tau aje..x thn sgt sy sendiri naik atas dia dan tikamkan keris dia pada lubang sy..ganas2 pnya sy henjut,sy henjut sampai suami sy pancuttt..dh puas dia jilat sy pnya pulak pastu bila sy stim dia main doggie..kmudian dia naik atas sy dan henjut ganas2 smpai sy klimaks..nikmat kan bila bersuami isteri:)

    • niezam says:

      girl tsunami.jom kta romen.

    • sexy girl says:

      hubby sy lau ramas tetek sy sampai merah2…geram sangat katanya…maklum lah saiz breast sy 40C…SAPE X SUKE KN..SAMBIL dye hentak jubo sy..sambil dye ramas tetek sy y tergantung..sambil geget leher,,,,sedappppp…mmphhhh.

  11. aina says:

    tetek sya kalaw kena rams knapa tak jadi besar .
    bf sya selalu main tetek smbik main burit sya ..
    apa patut sya buad.

  12. Cipok says:

    Aku mau donk di gtuin
    saya prnh kya gtu sama mantan pcr saya,sampai ngentot

  13. Aliesha says:

    Teman lelaki sy ske hisap puting tetek sy hgga menyebabkan payudara sy menjadi besar. .tp sy tak ske payudara besar. .mcm mne nk elakkan payudara tdk membesar

  14. Cik Malu says:

    law tetek besar semula jadi macam aner…..malu buah dada besar…..!!!!!…susah nak pakai baju yang disukai……

  15. syafiqah yusoff says:

    kenapa tetek selalu jadi mangsa lelaki

  16. rajsyafinoatmaja says:

    Saya,blum punya istri tpi,saya beli tetek lobangnya cukup besar jauh beda dgn peler saya pakay apa sih mau besarkan dan panjangkannya?

  17. batang padat says:

    Alahhh …nk sng ,sape kopek yg kcik tu …gne je produk bsakan payudara ..leh jd montok pe …tgn beso sy pn nk gak ramas sape sgup jd testimoni …tgok leh jd bsor ke x ..hehehe …

  18. Pingback: payudara orang afrika – Health | Health Tips Blog

  19. ieza says:

    Puting sy sllu keras, knp ye?? Ape patut sy lakukan… Sy blum kwen…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s