SGXX gambar bahagian kemaluan wanita yang perlu dipayung lelaki segera

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

39 Responses to SGXX gambar bahagian kemaluan wanita yang perlu dipayung lelaki segera

  1. jalanakhirat says:

    Asalamualikum

    Salam kenal

  2. pakcikli00 says:

    bila sering memberi senyuman.

  3. Amin says:

    Emh2 gmbq smpoi ckt xda ke,,dh gram ne

  4. pakcikli00 says:

    Kamu cuba cari dekat sxxxxxxxx lah amin, pakcik tak mau siarkan nanti bising.

  5. uztad says:

    betul betul

  6. pakcikli00 says:

    Ustad jangan main gila, haram !

  7. JOE says:

    SEDAP KALAU DAPAT PAYU DARA\

  8. lia says:

    uztad pun pandai masuk sini?

    (*.*)

  9. pakcikli00 says:

    Ustad kini perlu banyak ilmu pengetahuan zahir dan batin.

  10. MADA says:

    ibu pun juga bisa kok ,,,,,,,,hahaha

  11. RISA says:

    hati hati yang merasa dirinya perempuan ,,,,,,,,,,,,oce2,,,,!!!!!!!!!

  12. alex says:

    masuki peli enak tu

  13. komando pencen says:

    benda sedap….jgn kata ustad, imam masjid pun bukak serban bila pantat ternganga depan mata….hahahahahah

  14. Al Firqah Assabi`ah says:

    assalamualaikum

  15. bujang says:

    Buat lelaki makan tak kenyang tidur tak lena mandi tak basah asyik teringat kan nya

  16. Awang Hud says:

    yaaahoooo…..

  17. shidan says:

    sedap main rogol

  18. EDES says:

    bagian yang lebek pastilah enak apa lagi yg berlubang kalau di tusuk rasanya selangit !
    kalau tumpah di dalam rasanya udah hamil

    cewe lonte

  19. arief says:

    emg wenak nyucuk yg belobang tu, tp jgn smpek slh nyucuk….????

  20. jonjambol says:

    sedapnyr giler luu

  21. ady zack says:

    benda sedap sape2 pn nk

  22. ady zack says:

    sape2 pn suka benda 2

  23. bebeysaniaa says:

    ermmm hyeeo :3 ~

  24. putera pancong ~ says:

    ale utuh mike !

  25. khairul says:

    p0mpuan hrus brwaspda pd laki yg x d knli

  26. spear says:

    klu dapat pantat peearrr……….syok 2

  27. Asim says:

    Kalau nak buat bagi betul2 sedap kena buat ikut cara ini: http://tinyurl.com/7vcwe9r

  28. KUCING GILA says:

    klu dah rasa pehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh mcm nak lg….. nak lagi…………………..

  29. ZAINEY says:

    TIP KESIHATAN UNTUK LELAKI
    1. JANGAN LUPA MAKAN MADU UNTUK VITAMIN BADAN
    2. MAKAN TELUR SETENGAH MASAK 2 BIJI SELAPAS JIMAK UNTUK PULIH TENAGA , KALAU BOLEH
    TELUR AYAM KAMPUNG
    3. MINUM AIR DAUN SUP YANG DIKISAR UNTUK CUCI BUAH PINGGANG SEMINGGU SEKALI.
    INYAALLAH,WALLAHUAKLAM.

  30. adi says:

    ha ha ha ha ha…

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s