SGXX gambar kemaluan wanita sedang diratah ratah sehingga hancur

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

25 Responses to SGXX gambar kemaluan wanita sedang diratah ratah sehingga hancur

  1. almerbaui says:

    hahahahahah

  2. zack says:

    ape nme mknnye tu? pelik tul..

  3. amirhamzah8055 says:

    adussss mak aiii

  4. Izal says:

    Cipap lembu to.. mana ada org saggup mkan, xbenda lain ker nk mkan..

  5. ali rachmad says:

    huueeeex…. pingin muntah gw, sumpah!!!
    Najis .., tempik kok di pangan ?!?

  6. sangrajawali says:

    apalah dia ni..uwekkkkkkkkkkkk..

  7. badoenk says:

    benaran kah itu?

  8. awidih kosim says:

    kalo w sih maunya memek beneran bukan kaya gitu, itumah bikin orang enek mau muntah

  9. hanzo says:

    MACAM DAH XDER MAKANAN LN JE

  10. indon senget says:

    itu namanya kuih,

  11. bujang says:

    Dia makan benda tu utk tambah tenaga batin

  12. LOco says:

    tra enak klo gi2, cuki bolehhhh…..

  13. zee says:

    ee.. gelinyee

  14. Alisya says:

    Daripada dimakan, disyorkan dijadikan azimat
    agar boleh digomol2 setiap saat
    bagi pengemar cipap besar dan gebu

  15. azroy says:

    sendirinye pown nak d mkn..
    cube bg bdk2 bujang ke..

  16. farhana says:

    hai!!!!!!!!!!!!!!!………

  17. dx KL says:

    xdE kje , b0d0!!!!!!

  18. wong moga says:

    Laa ilaaha illallah….

  19. addyluvlickn69 says:

    aku x nk makn cpp mati..da xder denyut…nak yg idup..ader denyut..ader kmut ader air pkat….ley sedutttttttttt..jilatttttt..smpai keringgg..best nyer!!

  20. md razif kamardin says:

    kerja bodoh makan benda tu

  21. rame says:

    ah bukai itu mah kaya nya hasi edit brow

  22. rame says:

    Dari pada makan memek yang di mangkuk mening makan memek yang makan nya hehhhhh

  23. ofelia (@_-) says:

    ih, jgn2 d3hc,,
    émang ni,dunia udah ancööörr

  24. ady says:

    kwokwok pada bodoh smua
    nganggap itu asli…….
    lol

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s