Rahsia disebalik senyuman wanita

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Rahsia disebalik senyuman wanita

  1. mran3238 says:

    Assalamualaikum….Pakcik nak tanya sikit, Pakcik tau tak macam mana nak letak kan FOLLOWER kat sidebar macam yang ada pada sesetengah blog, ingat nak letak kat blog saya….

    wassalam

  2. pakcikli00 says:

    Waalaikumusalam

    Semua benda macam ni mran, kita klik dia akan beritahu. Tapi benda macam ini sentiasa berubah, mula mungkin dia tawarkan kepada kita sekadar promosi, bila benda itu telah diminati ramai mulalah dia letak syarat.Contoh pengiraan kunjungan ke weblog seperti yang kita miliki sekarang sudah tidak boleh diperolehi percuma lagi. Kemudian mran tentu sedia maalum wordpresss pakai bahasa html dan blogspot mungkin pakai java, jadi apa yang boleh diperolehi blogspot tak semestinya boleh dimiliki wordpress.Kemudian jenis tema weblog yang kita miliki juga menentukan apa yang boleh kita miliki.Dan jika kita perhatikan wordpress dan goggle pun sentiasa memperbaiki perkidmatan dari masa kesemasa, keadaan ini akan mran ketahui jika ingin buka weblog baru.

    Sebenarnya jawapan pakcik ni dah lari dari tajuk soalan mran, sepatutnya memadai jika pakcik jawab tidak tahu, tapi pakcik cuba jawap begini supaya boleh fahami dengan masalah mengenai pekara tersebut. Biasanya benda macam ini kita akan perolehi jawapannya jika kita ikuti prosedurnya pelahan lahan, tapi yang tak sanggupnya kita akan kehilangan masa.

    Buat pengetahuan mran, buat masa ini pakcik tidak dapat menghantar kelebih 100 weblog yang pernah pakcik hantar tentang kandungan weblog mencerca islam yang mran beri kepada pakcik tempohari, jadi jika pakcik tak beri komentar di weblog mran jangan salah sangkalah.

    Terima kaseh salam hormat.

  3. Azman says:

    Anggun.bole?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s