SGXXX gambar suami sedang merogol isteri berserta rakan rakan

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

26 Responses to SGXXX gambar suami sedang merogol isteri berserta rakan rakan

  1. mran3238 says:

    Kemaruk sek betul la bapak2 kucing tu……….kalau ye pun ikut turn la…….

  2. reena says:

    hahaha..mang gempaq tjuknya..klakar la pakcik..tp kesian kat bini dia jd mangsa..xpatot tol..selamatkanlah kaum betina yang ditindas…(kwn amran)

  3. pakcikli00 says:

    Asalamualaikum

    rindu juga nak kacau mran, kasi bengang sikit, tapi kini pakcikli tak boleh hantar komen ke lebih 100 weblog termasuk blog mran, kerana pakcuk telah menghantar beratus ratus komentar dalam masa satu hari sebelum ni. Alhamdulillah mran3238 pun ada peningkatan, tapi perlu ingat, disamping mran mengejari pakcikli jangan lupa wannura kian mara dibelakang mran, kalau tak bersaing pun mran sukar nak maju, jumpa lagi.

    Terima kaseh salam hormat.

  4. pakcikli00 says:

    Asalamualaikum

    Apasal kau orang tak tidur lagi, tunggu subuh ke. Padanlah mrann boleh hantar intri laju, reena tolong ye ?

    Terima kaseh salam hormat.

  5. reena says:

    A’ah…nk buat qiammulail sekali..hehehe…Sama-sama pak cik…pak cik pon kena tido jugak..

  6. pakcikli00 says:

    Pakcik sedang tunggu kunjungan ke 4,000 weblog Dukun Asmara tapi kini dah berlebihan. Tapi jikalau tidur nanti takut kesiangan, tak apalah pakcik banyak kerja grafik untuk intry sehatmasayu sementara menunggu kesubuhan.

  7. pakcikli00 says:

    terkena ke ?, jangan marah.

  8. nuriman says:

    salam pakcik li..jangan kata binatang…manusia lagi teruk dr binatang 20 orgpun ok…

  9. Bocah Sepang says:

    wow…macam tu pun ada..

  10. pakcikli00 says:

    Waalaikumusalam nuriman

    jika ikutkan rasa binasa, ikut nafsu lesu, ikut hati mati.

  11. pakcikli00 says:

    seribu satu macam sih.

  12. pakcikli00 says:

    Kalau kamu dah mula masuk ke weblo ni darat, kamu pasti ketagih punya, gatal tak apa tapi pakcik takut kamu miang nanti, kena berasap. jumpa lagi.

  13. pcbdaily says:

    Kalau cerita awak tu karut tanggung lah kau di Akhirat esok-esok ya…..

  14. danish says:

    urutan tradisional untuk lelaki berbadan obesiti…masaalah kegemukan..zakar mengucup …pendek dan kecil hubungi saya…badan byk angin bagi lelaki yg mengalami kegemukan shj boleh berjumpa dng saya atau emil utk temujanji ok

  15. danish says:

    kalau ada sapa yg masalah tenaga batin terutama lelaki berbadan obesiti atau gemuk hubungi saya k

  16. amirhamzah8055 says:

    hampeh punya pakcik

  17. nama pun kucing xder akal….tetapi manusia pun da jadi mcm binatang plak malah lebih terok dri binatang…kes buang bayi….rogol mak sendiri…mcm2 da jadi…

  18. penyapus says:

    hmm….ni kes …lain ..pakcik…..kena masuk court…lain..kehkeh

  19. daus says:

    hohoh…gmbarn diatas umpama pedoman,,renung2kn apa motif pakciklioo boh gmbr tu!!!!tak gitu pakciklioo..daus sik!!!

  20. orlandos2020 says:

    wah…lau pasal cita ni..conform bnyk komen..uhuhukk…

  21. hambah Allah says:

    hati da jd hitam mna knl baik dn bruk nya….tjuk kat ats mngambar kn ht n nafsu org yg bt bloog ni….

  22. nafsu binatang!!!!!!!!

  23. ekin says:

    terbaek !!!

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s