Pelacur Indonesia di Arab Saudi

Perihal pakcikli00

Saya adalah dukun asmara
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Pelacur Indonesia di Arab Saudi

  1. mran3238 says:

    Assalamualaikum……Pakcik saya baru tengok BOTD nampaknya best10f4 berada dikemucak persada…..pakcik tak teringin ke nak dok kat situ, yang saya pulak tak berganjak dari situ dah macam melekat je kat situ….apa pun tahniah pada best10f4……

    wassalam

  2. pakcikli00 says:

    Waalaikumusalam

    Duduk dekat atas itu mesti ada cerita gempak, biasanya cerita politik atau artis, sebab itu weblog politik sering menguasai tempat tersebut. Weblog yang banyak menerima kunjungan belum menjamin untuk menduduki tempat tersebut.Rangking yang mran3238 duduki pun bukan mudah untuk diperolehi, jika diperhatikan persaingan diantara blogger kian rancak sejak akhir akhir ini. Jangan bimbang mran akan dapat menguasainya satu hari nanti.

    Terima kaseh salam hormat.

  3. mran3238 says:

    Assalamualaikum…..Tadi saya tanya pakcik tak teringin ke nak duduk diatas sekali, sekarang pakcik dah berjaya mengantikan tempat best1of4, tahniah pakcik, saya pun nampaknya dah jemu duduk kat situ…bagi saya sekarang ni, saya cuba untuk mencari dan memperbaiki lagi kelemahan2 untuk menarik lebih ramai pengunjung ke blog saya….sekali lagi tahniah buat pakcik….

    wassalam

Tinggalkan Jawapan

