Gambar isteri dirogol hingga mati

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Gambar isteri dirogol hingga mati

  1. best1of4's blog says:

    Salam sejahtera & selamat pagi Tuan,

    Jika tak keberatan boleh tak bagitahu saya cara mana nak meletakkan semua posting yang lalu seperti di ‘KANDUNGAN WEBLOG PAKCIKLI00_1′.

    Terimakasih, dan diharap mendapat sedikit tunjuk ajar dari tuan empunya blog.

  2. pakcikli00 says:

    waalaikum musalam dan selamat pagi kembali,

    Hamba susun gunakan power point kemudian masuk jpej baru pos ke intry. Bermakna hamba ada simpan segala salinan intry yang telah dipos kan dalam fail komputer, tujuannya hamba boleh gubah kembali intry yang telah diposkan. Lagi satu jika terjadi kemalang seperti yang menimpa sahabat karib teman yang di kasehi Spyrakyat, hamba maseh lagi memiliki salinan intri weblog yang kita miliki. maklum saja le kita ni menumpang atas tanah orang (wordpress). Sebenarnya kaedah ini untuk buat buku tulisan hamba yang mungkin akan terbit satu masa nanti, weblog Dukun asmara adalah sebagai kajian mengenai cita rasa pelayar internet dinegara kita terhadap bahan bacaan. Sebenonya Dukun Asmara pun nak buat biz juga akhirnya nanti, tapi cara halus, dukun mesti guna santau punya, itu pasal sahabat hamba spyrakyat terlalu waspada dengan hamba, kerana dia nampak ain hamba lain macam dan mengancam. Sebenonya persahabatan hamba dengan spyrakyat tu macam lebih kurang Pak Kaduk dengan Pak Pandir, bodoh nak menggena. itu pasal kedua duanya masing masing berjaga jaga. Tinggal lagi orang tak tau siapa Prak Pandir dan yang mana pula Pak Kaduk. Kalau Pak Pandir dan Pak kaduk bodoh tak kan mereka boleh duduk dekat rangking sekarang. Sebenonya kalau hamba tak pos intri sekarang pun pelangan yang melayari dukun Asmara tetap datang untuk membaca beribu interi yang telah hamba pos.Dulu Spyrakyat tak suka hamba kerana hamba suka cakap beso (hamba tahu), tapi dia silap faham sebenonya hamba nak berkongsi pengetahuan untuk mengguasai wordpress. Sekarang hamba sudah ada pelangan tetap beratus orang yang ketagih cerita seks, jika hamba campur berita semasa setiap hari kemudian ciluk berita hangat politik diweblog politik setiap hari, kalau spyrakyat maseh ada hamba mesti minta ampun minta maaf kepadanya kerana terpaksa melangkah keatasnya. Dan spyrakyat maseh banyak lagi tidak tahu stetrateji hamba. Tapi kalau dia tanya hamba terpaksa terangkan psal hamba telah berjanji dengannya dan hamba telah banyak termakan budi dengannya, dia tak pecaya hamba itu haknya dan hamba sentiasa menghormati pendiriannya. Sebenonya sebelum weblog spyrakyat kena tutup, mulut hamba dah ringgan nak beritahu kesalahahnya, tapi jika hamba cakap nampak sangat hamba terlalu kurang hajar sebagai seorang sehabat.Tapi ye lah, walau pun hamba tidak pernah bersua muka dengan Spyrakyat, hamba terasa persahabatan dengannya teramat akrab. Tapi bila Spyrakyat menghilang segalanya jadi mesteri dan sejarah.

  3. hatimati says:

    betl2 mati la bini dia tu…

  4. pakcikli00 says:

    dah tergolek yeop ! sekurangnya mati kira kira, terima kaseh.

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s