ngeri gambar mangsa rogol bunuh

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

31 Responses to ngeri gambar mangsa rogol bunuh

  1. daen says:

    manusia yg melakukanya mmg layak disula di khayalak ramai

  2. pakcikli00 says:

    dia sudah dirasuki syaitan !.

  3. hamba allah says:

    ya allah. ini adalah manusia bertopengkan manusia yg sanggup buat begini.
    semoga allah membalas perbuatan syaitan tersebut. amin

  4. pakcikli00 says:

    mungkin pelakunya dibawah pengaruh akohol atau dadah, awasilah mereka yang sedemikian.

  5. farid says:

    apela nak jadi.
    mmg tak guna sape yg melakukan nye.
    smoga Allah mmbalas.

  6. mengatakan says:

    bodoh!!!!
    tak guna. mmg sial sape yg buat benda ni.

  7. pakcikli00 says:

    Asalamualaikum Farid’

    percayalah dengan janji Allah bahawa setiap kebaikan dan keburukan yang dilakukan akan dinyatakan Allah swt.

    Terima kaseh.

  8. pakcikli00 says:

    Asalamualaikum mengatakan

    kita tidak tahu siapakah sial dalam perkara ini, intri ini saya siarkan adalah sebagai memberi pengajaran sesuatu kepada kita.

    Terima kaseh.

  9. maidin says:

    ya allah kau lindungi la wanita2 yg tak berdosa ini dari laki2 y bertuhan kan iblis dan bernafsu syatan……ya allah kau tunjukan la kebenaran mu di muka bumi in,meskipun kau telah tunjukan pada mereka…sesunguhnya engkaula tuhan yg maha berkuasa.

  10. maidin says:

    ya allah kau jauhakan la saudara mara islam ku dari mala petaka ini…. sesuguhnya kau la yg membenarkan ianya terjadi.

  11. maidin says:

    saudara2 sekelian….pernahka anda terfikir yg anda semu mempuanyi adik mahupun saudara perampuan?kalau la musiba ini terjadi atas saudara2 sekelian…apakah perasan saudara?……fikirkanla!!!! berat mata saya memandang mangsa rogol ini…apa lagi kaum kelurganya.

  12. amirhamzah8055 says:

    nah aiii tebungking

  13. AIMAN says:

    CUN GILER AWEK NIH…TAK SEMPAT NAK ROGOL DIER

  14. ayu says:

    aduyaiii…sadis btol tgok gambar pumpuan nie…ader ker ptot g kelar pumpuan nie…dah laa rogol.pastu bunuh lak uh,,,…memang banyak btol laaa dosa org yang buat nie…mintak tuhan murka laa saper yang wat wanita nie,…!!!

  15. Zuhady says:

    Oleh itu wahai si-gadis ayu rupawan
    berhati-hatilah bila suka berpacaran
    begitu juga jika berjalan bersaorangan
    Kemanusian boleh hilang bertukar haiwan…

    Bila nafsu serakah menguasai akal diri
    yg tak bermata berdenyut tegak berdiri
    Si-malang terkulai layu setelah dibolosi
    takut dihukum berbagai musibah akan terjadi….

  16. jeff says:

    oRANG yANG lAKUKAN iNI nGGAK lAYAK DIBILANG mANUSIAAA…..

  17. penyapus says:

    wa memang marah betul..bila tengok kes2 mcm ni….tk boleh di biarkn…azab si gadis ni nak tunggu…saat kematian nya…kalau kena ngan sedara kita sendiri…pa lu orang nak buat..mesti marah kan,,,, sekadar simpati tak cukup…kita kena bertindak..bersatu padu..melawan penjenayah ni…gua bawak parang satu minggu…cari orang2 yng menyamun,,kt bandar…last2,,,kita pulak yg salah ,,sebab bawak senjata..nasib baik wa ckp ngan polis…wa nk gi pergi tukar ulu parang,,kt kedai..

  18. penyapus says:

    wa sumpah pelakunya…tk selamat …

  19. Izaki says:

    Stiap prbuatan Allah kan blas ngan seadilnya,moga plakunya kan trma akibatnya amin..

  20. setsuna says:

    manusia yang buat bnda nie ngam kna sula dpan khlayak ramai ja nie…pukimaaaaaaaaaa……

  21. kalau xtahan pun pegi le main dengan pelacur nak rosak kan anak dara orng nape bodoh betul

  22. nasrudinkb says:

    Demi Allah , pelakunya akan akan mendapat siksa yg amat pedih, sepedih2 nya….

    • lia atilia says:

      mudah mudahan org yg mlakukn perbuatan sprti ini akn mndpt balasan yg lbih dahsyat dr neraka!!!!!!!

  23. teha1990 says:

    nak rogol, rogol je lah!!!! x yah la smpai bunuh!!!!!!! babi lah sape yg buat keje nih!!

  24. daniel filth says:

    kerja setan tu!

  25. pencen ala komando says:

    berapa kerat yang perihatin ngan benda cam gini…zaman dah berubah….zaman sekarang zaman rm,rm,rm,dan rm tu sebab perkara cam ni berlaku…malu nak tegur anak takut anak lari..aku rela masuk penjara kerana sepak anak demi menegur untuk kebaikan….walau pandaimana sekalipun seorang wanita tu ia tetap seorang wanita.. 9 nafsu 1 akal

  26. aienrazaq says:

    astagfirullahalazim…..kejam sungguh manusia yg sggp mlakukn p’buatan t’kutuk ini…ya Allah engkau hisabla org yg sggp mlakukan ini,spedih2 hisab!!!

  27. abdul khamis says:

    Kejam…..durjana……Itu yang patut digelar org yang melakukannya. Ya Allah berilah balasan kepadanya….

  28. PenDrive43GB says:

    selagi Undang-undang ISLAM tak dilaksanakan…selahi itu masalah sebegini tak dapat diselesaikan….
    jalankan HUKUM ISLAM segera….

  29. min says:

    ya allah ya tuhan ku… kejam sgt2 sape yg buat ni. semoga allah beri azab seksa yg pedih kpd pelakunya.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s