Pelacur tempahan

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

33 Responses to Pelacur tempahan

  1. smartboy says:

    nak sorang pelacur boleh???… klu boleh bg awekyg barang diew baek??…

  2. malek says:

    nk join

  3. malek says:

    ka;o nk tempah mcm mana?

  4. pakcikli00 says:

    pergi tempah di Thailand

  5. jimmy says:

    taman sejati boyz..sangap gler..7 org..pelacur gred dara..tolong bwa kan condom skali ea..pleeeaaaazzzzzz..i hope u can help my nafsu..

  6. otai says:

    bro kasi 1 pelacur blh x

  7. shah says:

    nk tempah blh…area kl

  8. iskandar says:

    nak sorg pelacur..kalu leh pg ni la..

  9. Dyau Cool says:

    sye nk pelacur yg baek punye ade..area JB..

  10. syed says:

    nak seorang pelacoh bleh nak brg baik?

  11. jiwa kacau says:

    nak jugak… area penang

  12. Olang Oleng says:

    gateinyer u lia nak sgt ker???

  13. Mamat says:

    Baik punya tengok belakang… sekali pusing misai melintang… hahahahaha

  14. bayu says:

    hahahah…lawak la kau orang ni..tak payah susah2 cari pelacur.. bini kat rumahkan ada..yang tak ada tu pi cari la kawin cepat2 rugi kawin lambat..jangan cari yang haram, buat yang halal banyak2, zaman sekarang ni kena cari pahala banyak2 bukan cari dosa banyak2….anggap hidup ni ibarat perniagaan untuk bekal diakhirat, nak rugi diakhirat atau didunia..

  15. sangap says:

    na tmpah mcm me ?

  16. man says:

    lia i pon nk syok2 aja jom la kite jmpe…..pm i kt mail ok

  17. man says:

    ok x lia…

  18. shazrif says:

    Ok jugak tur lia…hehehe..boleh jer

  19. YANY says:

    YANTI AKU RINDU KAU DI PUCUNG SANER…

  20. danial says:

    macam sial la

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s