fesyen pakaian seksi si gemuk

fesyen pakaian seksi si gemuk

Perihal Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to fesyen pakaian seksi si gemuk

  1. sylarius says:

    aduih..
    keji sungguh fesyen pemakaian wanita gemuk itu. di rumah dia takda cermin agaknya.

  2. pakcikli00 says:

    Asalamualaikum

    Yang kamu bengang sangat tu apasal ?. Sekarang ni banyak orang sakit jiwa, kadang kala pakaian adalah fesyen untuk menarik perhatian. sekurangnya tertarik juga Tukang Komputer memberi komen mengenainya. Pakcik pun ambil gambarfotonya kerana ia berpakaian sedemikian. Apa khabar banyak ke komputer yang rosak ?. Rajin rajinlah sikit buat pos intry, kadang kala rasa merajuk Pacik nak datang kesana, selalu tiada intri baru. Mungkin sebuk kot !.

    Terima kaseh salam hormat.

  3. sylarius says:

    waalaikumsalam.

    maaflah sebab dah buatkan pakcik merajuk. hehe.. Saya sudah semakin sibuk sejak akhir-akhir ini disebabkan cuti sekolah sudah hampir bermula. Mungkin pada cuti sekolah nanti, saya mempunyai banyak masa untuk menulis =)

    Sekian, terima kasih.

  4. pakcikli00 says:

    Asalamualaikum

    Kerja blogger masa depan bukan menulis. Cari buku komputer dekat kedai scan hantar ke intry. Atau merayau selagi ada laman wenlog yang ada maklumat komputer coppy ciluk masuk ke laman membaiki komputer, kalau boleh ciluk 1000 entry sebulan, cukup setahun goyang kaki, semua engine carian yang di taip KOMPUTER akan mengarah ke weblog Tukang Baik Komputer Sekolah, cukup lima tahun berhenti kerja, pencen. Cukup 10 tahun jadi jutawan Internet perampuk.Wang sudah banyak jumpa Dukun Asmara minta Ilmu kawin empat.rapat.

    Terima kaseh salam hormat.

  5. nuriman says:

    saja je nak pakai macam ni..syanie,enot adibah adalah wanita yg gemuk tp xpakai camni pun…

  6. pakcikli00 says:

    Asalamualaikum

    Untuk menarik perhatian, orang perempuan ni kadangkala suka menarik.

    Terima kaseh salam hormat.

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s