Video Rahsia Senaman Zakar – Zakar Paling Kuat In The Making

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

15 Responses to Video Rahsia Senaman Zakar – Zakar Paling Kuat In The Making

  1. sesamaislam says:

    Assalamualaikum…

    Bior bebeno Pakcikli00, untuk hubungan kelamin kalau ‘adik kecik’ sekuat tu berjurai air mata bini depa ni? Sebab apa tak tau lah.

    Salam ceria selalu…

  2. pakcikli00 says:

    Waalaikumusallam

    Sebenonya ada banyak lagi rahsia zahir dan batin yang hendak ddedahkan, tapi susahlah, dalam budaya orang melayu pun ada test power seperti ini tapi sekadar guna seikat buah kelapa, banyak dikalangan generasi ingat pekara ini sekadar olok olok, tambah orang macan Tokmud itu, begitu juga kemaluan lelaki boleh diurut menjadi besar dan panjang, banyak yang tak percaya. Bagaimana pun pakcik cuba dedahkan segala rahsia ini dengan bijaksana, Insyaalah mudah mudahan, terima kaseh salam hormat.

  3. sesamaislam says:

    Assalamualaikum…

    Kalau macam tu bolehlah dapatkan petua dari Pakcikli00. Tokmud tu jenis yang kurang sikit, sebab tu dia jadi begitu. Dia ni jenis suka cerita politik je agaknya.

    salam ceria selalu…

  4. pakcikli00 says:

    Waalaikumusallam

    Pakcik sekadar suka kepada kerektor Tokmud, joker Melayu. Sepatutnya orang melayu memperkayakan jiwa kerana orang kafir tu memperkayakan benda, lantaran itu masksud benda pada orang kafir dan melayu itu adalah berbeza, benda Melayu batin, benda kafir zahir, kerana tak fahamlah kita lansung tak ada apa benda. Pesanan datuk nenek kita cuma jaga Tanah Air, jaga pucuk pimpinan dan kalau boleh jaga akar umbi, kebanyakan masalah rumahtangga hari ini kerana suami tidak menjaga pucuk pimpinan, cukup setakat ini dulu, nanti kita sambung lagi, terima kaseh salam hormat.

  5. guna plak produk saya ni x payah senaman…koyak dan sedutjer….

  6. eyang joko says:

    sejatinya, hidup tidak membutuhkan apa-apa. semisal kuat, perkasa, harta benda, ilmu (negatif). Hidup manusia selalu terhubung dengan zat yang maha hidup. oleh karena itu kita harus selalu dalam lingkup amal ibadah yang menjurus pada innalillahi wa’innalillahi rojiun. dengan demikian tidak ada yang perlu disombongkan dan tidak ada yang perlu dipertontonkan (khususnya yang negatif). Dari Alloh SWT akan kembali kepada Alloh SWT. BISAKAH KITA SEPERTI ITU, ATAUKAH KITA TIDAK AKAN PERNAH SAMPAI KEPADANYA? WASSALAM. SALAM KENAL DARI EYANG JOKO DI INDONESIA.

  7. bujang says:

    assalamualikum,
    yang ditunjuk tu belum kuat yang kita punya lagi kuat sbb dah dapat jadikan manusia

  8. khairulorama says:

    sebenarnya ini senaman kung fu batin..

  9. pakcikli00 says:

    Asalamualaikum

    Tuan Khairuloma, diantara sifat mereka yang memiliki minda kelas ketiga adalah suka menggunakan bahasa SMS kerana hidup segan mati tak mahu,Cakap tak serupa bikin (munafik), berangapan bahawa pengetahuan seks itu tak berakhlak kerana tidak menyedari seks itu adalah keperluan asas kehidupan. Saya perhatikan ciri ciri ini lah yang paling menebal menyelubungi diri tuan dan banyak lagi sifat sifat mazmumah atau tidak berakhlak yang tuan miliki yang malu untuk saya sebutkan disini.

    Wasalam

  10. zaidi says:

    inilah contoh2 standard minda kelas ketiga …
    folowwer blog org kite…
    bukannya nak tanya/bincang topic yg tuan tanah share..

    ..tahniah pakciklioo truskan blog ini…

  11. roland says:

    ya..benar..bagi mereka yang terasa diri dah lebih bagus dari orang lain…harap maklum sajela.jangan ditunjukkan ego diri anda disisni.Pada saya,saya mengucapkan ribuan terima kaseh kapada pak cik 100. Yang baik kita jadikan tauladan dan yang kita rasa tak baik atau tak masuk diakal kita jadikan sempadan..ma’af dipohonkan kapada yang terasa..Teruskanlah usaha pak cik. wassalam.

  12. zorro says:

    salam..ni ade produk ke??

  13. Asim says:

    Mr Zorro, usah risau, memang ada produknya… klik pada nama saya ‘Asim’ diatas ni. Produk ni dia punya power lebih dasyat!

  14. wawan says:

    hmmmmmmmmm

  15. senyum says:

    http://www.senyum.my ada segalanya..terima kasih.

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s