Video panduan suami mengurut isteri

more about "Video panduan suami mengurut isteri", posted with vodpod

Perihal pakcikli00

Saya adalah dukun asmara
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

12 Responses to Video panduan suami mengurut isteri

  1. Tie says:

    Wah….seronoknya diurut begitu…

    Malam ni nak minta abang urutkan laa, he he…

  2. pakcikli00 says:

    Asalamualaikum

    Nampaknya anakanda tie adalah pengunjung setia halaman dukun asmara, terma kaseh. Seni urut itu mempunyai rahsianya yang tersendiri untuk meraih kesejahteraan kehidupan yang abadi, ketabahan anakanda terus melayari weblog ini mungkin akan dapat mewarisi rahsia tersebut, terima kaseh salam hormat.

  3. qhazanah says:

    Salamun’alaik..

    Terkadang kita terleka dan alpa akan sesuatu hukum.. Ini mungkin terlepas pandang kerana lebih merujuk kepada ciri-ciri kebaikan yang ada pada perkara tersebut..

    Niat memang baik, tapi tekniknya salah dan lemah maka ia akhirnya mendatangkan kesan yang lebih kadar buruknya dari kadar baiknya..

    Sepertimana contoh di bawah ini;
    Abu tidak mahir membaca Al Quran tetapi mahu membaca Al Quran. Tetapi Amir berkata, salah baca boleh mendatangkan maksud berbeza lalu melarang Abu dari membaca Al Quran.

    A – Niat Amir agar Al Quran tidak dilafaz dalam maksud yang salah adalah baik.

    B – Niat Ali nak membaca Al Quran juga baik.

    Merujuk kepada perkara di atas, ada hadis mengenai orang kurang mahir membaca Al quran, tetapi berusaha untuk membacanya juga mendapat ganjaran..

    Daripada Aisyah r.a. telah berkata: Rasulullah Sallallahu ‘Alalhi Wasallam bersabda; “Orang yang membaca Al Quran dan susah untuk menyebut ayatnya ia mendapat dua pahala. ( Riwayat Bukhari & Muslim )

    Di sini Ali berhak untuk membaca Al Quran walaupun dia tidak mahir kerana pahalanya berganda..

    Andai dilarang maka semakin jauhlah Ali dari Al Quran..

    Niat pakcikli00 memang mahukan kebaikan, akan tetapi, ia perlu selaras dengan kehendak syara’..

    Teknik dan isinya perlu dimajukan agar tidak melanggar tatasusila Islam.

    Ya, ia suatu pendidikan, akan tetapi perihal aurat perlu dijaga rapi..

    Maksud pendidikan tidak tercapai sepenuhnya malah amat dikhuatiri boleh mengundang dosa..

    Bagaimana jika kita berniat untuk belajar akan tetapi pada masa yang sama melanggar larangan syara’ yakni melihat aurat yang telah dibataskan..

    Umpama niat antara kita untuk bersalam-salaman di hari raya untuk mencari kemaafan akan tetapi hukum membataskan kita bersentuhan antara bukan muhrim tertinggal. (atau ditinggalkan..)

    Mohon pakcikli00 rujuk kepada yang lebih arif agar terpelihara tuntutan ini..

    Maaf juga dari ana yg amat sedikitlah ilmu ini dan maaf juga sekiranya mendatangkan rasa kurang senang atas pandangan orang yang kurang berilmu ini yea pakcikli00..

    Wassalam..

  4. Minal Qalbi says:

    askum pakcikli00…aurat tu…bulan pose ni…kurus puasa bagi mata yang melihatnya..ha ha ha

  5. pakcikli00 says:

    Waalaikumusallan Anakanda Khairy

    Wajah yang indah ditatap saja hati yang satu digadai jangan.

    Terima kaseh salam hormat.

  6. qhazanah says:

    Bismillahirrahmanirrahim

    Salamun’alaik..

    Maaf kerana mencelah di ruangan blog pakcikli00 sekali lagi..

    Komentar balas yang hebat dari pakcikli00 mungkin atas komentar yang ana sampaikan di atas bukan favourite..

    Oh ya.. Mohon pakcikli00 adakan pembetulan atas komentar balas tersebut kerana melibatkan individu yang tidak berkaitan..

    Yang menghantar kiriman komentar bukanlah Al Ustaz Zamri Zainuldin. Beliau adalah Duta bagi syarikat dan produk tersebut.

    Ana yang menghantar komentar tersebut, jadi pembetulan boleh ditukar ke nick name ‘qhazanah’..

    Takut fitnah pula jadinya..

    Hujah yang sebegitu (yang dihamparkan di http://pakcikli00.wordpress.com/?attachment_id=724 dan http://pakcikli00.wordpress.com/?attachment_id=720 ), lahir daripada minda bernas pakcikli00 sudah pasti difikirkan semasak-masaknya kan begitu..?

    Tak mengapalah.. Ana sekadar memberi cadangan demi kebaikan bersama bukannya memberi komentar bertujuan mandatangkan amarah atau pedih di hati..

    Pun begitu, ana telah baca komentar balas pakcikli00 dan ana ucapkan Alhamdulillah atas komentar balas tersebut yang lahir dari seorang hamba Allah yang tahu ilmunya cukup tinggi..

    Di bulan yang mulia ini, ana pohon kemaafan dan semoga pakcikli00 juga sudi memaafkan anakanda yang ilmu tahap zero ni..

    Buat handai taulan yang juga membaca komen ini..

    Maafkanlah ana yea..

    Bismillahirrahmanirrahim

    Ya Allah, Ya Rahman Ya Rahim..

    Andai usulku ini ada salah dan lemahnya,
    hamba-MU ini memohon keampunan dan memanjat taubat..

    Amin, ya Rabbal ‘Alamin..

  7. pakcikli00 says:

    Asalamualaikum

    Tuan Qhazanah
    Hikmah adalah barang yang hilang daripada orang mukmin begitulah lebih kurang dinyatakan oleh Imam alGhazali ra dalam kitab Minzanul Amal, begitu juga dalam surah Ya Siin yang menyatakan al Quraan itu mengandungi hikmah yang diwahyukan kepada nabi saw, sebagai umatnya kita perlulah menurut kebijakan baginda menyampaikan kebenaran yang diamanahkan.Persoalan saya terhadap komantar tuan adalah kadilan tuan terhadap saya. Dalam masa tuan menggaku kekurangan ilmu tuan menghukum dan menasihati saya supaya menemui yang arif bermakna saya adalah lebih kurang ajar daripada tuan. Saya tidak mentang hukum Allah tetapi adalah mempersoalkan kebijaksanaan kita melaksanakan hukum Allah. Teruk sangatkah video yang tidak terpapar di weblog saya ini berbanding dengan siaran TV sensasi dirumah kita, teruk sangatkah bahan pengajaran di weblog ini berbanding yang ada disekolah ?.
    Sedarkah tuan amalan makan najis, racun dan dadah sentetik bukan sekadar dikalangan pesakit dadah malahan mereka yang bergantung kepada rawatan hospital. Saya sebagai dukun sentisa berhadapan dengan anak isteri orang muslim yang tidak berserta suami atau muhrimnya memohon bantuan masalah kesan daripada rahim yang diikat, dijahit, dipotong dan macam macam lagi,
    begitu juga gadis yang mengalami masalah haid peratusnya adalah terlalu
    tinggi, semua masalah ini perlu kita hadapi dengan bijaksana. Kemudian adalah tidak adil jika kita menghukum orang islam dari keluarga, pendidikan, masyarakat dan negara bukan islam sepenuhnya dengan hukum islam secara total. Saya begitu kecewa bila tuan menghukum saya tanpa membaca seluruh kandungan weblog dan tidah mengenali saya. Jika tuan sanggup menyediakan satu weblog yang boleh meringani masalah yang dialami masyarakat kita saya dengan rasa rendah diri sanggup melupuskan video yang tuan tidak senangi itu malahan keseluruhan weblog ini sekali.
    Jawapan komentar tuan yang saya postingkan diweblog ini telah saya lupuskan kerana untuk tatapan tuan sahaja dan tidak lebih dari itu,
    Saya memafkan kesalahan tuan jika tuan merasai bersalah kepada saya dan saya juga memohon ribuan ampun dan maaf kepada tuan dan izinkan saya mengucapkan kalimat ini “pandai merasa itu adalah lebih baik daripada merasa pandai.

    Terima kaseh dan salam hormat.

    • hambah Allah says:

      Assalamualikum….jgn betelagah cpa hebat n cpa pndai…kita mnusia ni sntiasa mmrlu kn prtolongan Allah..srah kn smuanya pada nya….ini la tnda2 akhr zmn…yg x brilmu akn lntng bsuara…yg brilmu x akn d pndang….so fkir la sjnk….yg x dpt trima tguran 2 biar la…ada Allah yg akn mnilai nya…sekali tgur da ckup….n tuk PAKCIKLI00 klu nk blogg n d trima plbgai lapisan msyarakt..kena la trima pndagn org yg buka blog ni…..muhasabah diri k….

  8. ifahuzir says:

    Salam..

    Qhazanah, jadilah orang yang beragama.. betul x pakcikli00? hehehe..

    Ini kerana orang yang beragama, dia mengetahui FITRAH manusia, dia mengetahui cara yang betul untuk menegur atau sebagainya.. bukan nyer main belasah jer..

    Mahu ker sejarah Kemunduran Islam berulang? Kemunduran Islam akibat daripada Golongan yang penuh ilmu agamanya tetapi ia tidak beragama.

    harap pembaca faham apa itu golongan orang berilmu agama dengan
    golongan beragama.

    senang citer camni la.. Nabi cakap HARAM isap/makan dadah, tapi bila mendapati dadah tu dapat menyembuhkan penyakit, Pengikut nabi ni tetap cakap dadah tu HARAM.. jadi, ramai orang akan mati kerana x boleh isap/ makan dadah ni.

    nak dijadikan cerita pulak, yang ramai mati pulak tu golongan ilmuan agama nih.. lepas tu semua la mati.. (yang berilmu agama ni)..
    yang tinggal semua orang yang takder ilmu agama.. terjadilah kemusnahan di muka bumi ini…

    SOALAN: SIAPA YANG SALAH??? dalam hal ini?
    1. Nabi tersebut?
    2. Pengikut Nabi tersebut?

    Qhazanah, ANDA MERUPAKAN PENGIKUT NABI TERSEBUT..
    renung-renungkan..

    satu lagik, kita selalu dengar Ustaz berceramah,
    “matlamat tidak menghalalkan cara” jika kita ingin berjaya, mesti ada matlamat.. dah ada matlamat, mesti kita rancangkan caranya.. cara yang macammana kalau seperti contoh dadah di atas ini???

    matlamat yang bagaimana yang menyebabkan cara tersebut tidak boleh diguna wahai tuan?

  9. jaka says:

    kalau nak urut contact saya…0149435070 anytime,anywhere i’ll be there 4 u….

  10. Hello just came upon your blog via Bing after I entered in, “Video panduan suami mengurut isteri | pakcikli00″
    or something similar (can’t quite remember exactly). Anyways, I’m relieved
    I found it simply because your subject material is exactly what I’m searching for (writing a university paper) and I hope you don’t mind if I collect some material from here and I will of course credit you as the reference.
    Thank you so much.

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s