kesan malam pertama perempuan

kesan malam pertama perempuan

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to kesan malam pertama perempuan

  1. Akulah ni says:

    Salam, mmg debaran mlm pertama sukar utk d gmbarkan..berbagai perasaan menyelubungi diri..takut, gementar, ngeri, suke, risau, teruja..semuanye ade…degupan jantung..usah d kira..tp akhirnye…xlah seperti yg d bygkan..rupe2nye indah & nikmatnye pengalaman tu…sesungguhnye nikmat Allah tu x ternilai hargenye…betul x pakcikli00??

    • pakcikli00 says:

      Akulah, macam mana malam berikutnya, maksud pakcik pertarungan yang kedua hingga ke sepuluh, pengalaman akulah pakcik nak abadikan di halaman ini, sebelum itu akulah ni lelaki ke perempuan, dah kawin ke belum, berat badan berapa, berasal dari mana, susah tapisan untuk masuk kegelanggang halan utama ni, ok salam hangat terima kaseh.

  2. Akulah ni says:

    Pertarungan ssetrusnye tntulah lbh menyeronokkan…saya dah bersuami dan sdh mmpunyai anak2 yg meningkat remaje..pengalaman hubungan intim tu rsenye xperlulah d ceritakan secara terperinci…rsenye x manis utk membuke rahsia kamar kite utk tatapan umum…cukuplah jika saya andaikan ianye sungguh mengasyikkan…kite perlu sentiase mencari & meningkatkan skill dlm berhubungan intim ni..bknnye ape..utk kebahgiaan kite suami-isteri jgak…jika suami tersenyum puas dgn layanan kite..itu sdh cukup membahgiakan bg seorg isteri…

    • pakcikli00 says:

      Salam, Akulah

      Bila tiba masanya nanti pakcit akan cerita bertapa nikmatnya berkelah dari pintu hingga ke hujung surga, terasa bagaikan sudah putus nyawa dan yang tiada penghujungnya (alam nirwana).

      kenyangnya cukup sekali makan
      selainnya cuma minum minuman
      kalau kenyang dalam kehausan
      meranalah jiwa sakitlah badan

      pakcik mohon maaf kerana laman ini perlu digubah menjadi hangat dan memberansangkan. terma kaseh, datang lagi, salam hormat.

  3. ila says:

    malam pertama mendebarkan, malam2 seterusnya mencabar……, dayungan suami membawa aku kegerbang kenikmatan.

  4. rosman sariman says:

    Malam pertamas sunguh indah, nikmat x terkata serasa bagai disyurga

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s